تحقق عملي شعار "رونق توليد" در شركت زامياد؛

ركورد توليد روزانه زامياد شكسته شد

معاون توليد زامياد از شکسته شدن رکورد تولید روزانه وانت نیسان در این شرکت خبر داد.

ركورد توليد روزانه زامياد شكسته شد

به گزارش سایپانیوز، ايرج خسروداد گفت: در روزهای اخیر تولید وانت نيسان تک سوز و دوگانه سوز، شیب تندی به خود گرفته و به بيش از 200 دستگاه در روز رسیده است.

وي با تاكيد بر توانمندی واحدهای تولید و پشتیبانی زامياد يادآور شد: فعال سازی ظرفیت های موجود تولیدی و نیز استفاده بهینه از نیروی انسانی در کنار كاهش قطعات نامنطبق و ضايعات و همكاري شركت هاي تامين قطعات از عوامل این موفقیت است.

خسروداد اضافه كرد: با حفظ روند فعلی تولید محصولات در شرکت زامیاد و عرضه وانت پادرا و ریچ با پلت‌فرم جدید و برنامه ریزی صورت گرفته برای تولید انواع محصولات نیمه سنگین و سنگین، سهم بازار زامیاد در حوزه خودروهاي تجاري افزایش چشمگيري خواهد یافت.

معاون تولید شرکت زامیاد گفت: شکسته شدن ركورد تولید روزانه اين شركت پس از 6 سال عليرغم مشكلاتي است كه بر سر راه خودروسازان كشور وجود دارد، ولي زامياد به پشتوانه دانش و تفکر مدیریتی و تلاش شبانه روزی نیروهای متخصص و متعهد خود توانسته در اين شرايط، موفقیت های گذشته خود را استمرار بخشد.

گفتني است، شرکت زامياد با بیش از نیم قرن تجربه در تولید انواع محصولات کار و تجاری، همواره از شرکت های فعال در این بخش بوده و توانسته است علاوه بر پوشش دهی سلائق مشتریان، نقش مهمی در تجهیز ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور ایفا كند.

63

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها