محاکمه مأمور پلیس به اتهام شلیک مرگ‌بار به پسر ۱۷ ساله/ مامور: او قاچاقچی بود

مأمور پلیس که در جریان دستگیری معتادان ومواد فروشان پسر ۱۷ساله‌ای را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود صبح دیروز برای سومین بار در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

محاکمه مأمور پلیس به اتهام شلیک مرگ‌بار به پسر ۱۷ ساله/ مامور: او قاچاقچی بود

براساس اوراق پرونده رسیدگی به این ماجرا از تابستان سال ۹۵ به‌دنبال اجرای طرح پاکسازی پارک ها از معتادان و موادفروشان آغاز شد.در اجرای این طرح به‌دنبال درگیری مأموران پلیس و معتادان یک پسر ۱۷ساله به نام میثم مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در راه بیمارستان جان سپرد.

احمد، مأمور پلیسی که به وی شلیک کرده بود به اتهام قتل میثم تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: من و همکارانم برای اجرای طرح پاکسازی معتادان و مواد فروشان به پارک جنگلی اعزام شده بودیم.به محض ورود ما به پارک، معتادان و مواد فروشان همگی به سمت ما حمله‌ور شدند. آنها اسلحه در دست داشتند و من برای دفاع از خودم و همکارانم ناچار به شلیک تیر هوایی شدم. چون قسمتی از پارک سنگلاخ بود پایم سر خورد و احتمالاً در حال افتادن به زمین تیر از اسلحه‌ام به مقتول شلیک شده است.

منبع: خبرآنلاین

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    به نظرم نبایو پلیس و محکوم کرد.اون وظیفشو انجام داده حالا گاهی خطایی هم پیش میتد ولی قتل عمد نبوده که .تازه مجازات سخت باعث میشه که دیگه پلیس از ترس اینکه مبادا کسی گشته بشه باعث فراری مجرمان بشه .پس بااحتیاط قضاوت کرد

  • عباس ضیاالدینی
    0

    اینگونه که پلیس را محکوم می کنند به نفع اراذل و اوباش و خلافکاران هست اگه پلیس نتونه شلیک کنه پس این اسلحه که همراهشه به درد چی میخوره باید از پلیس و ماموران امنیتی نهایت پشتیبانی و حمایت انجام بشه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها