اگر وطنت را مناسب تولد فرزند نمی‌دانی بهتر است پدر یا مادر نباشی؛ حتی اگر رامبد و نگار باشی!

هر فردی‌، حق دارد هر جای‌دنیا که دلش می‌خواهد زندگی‌کند و هرجای‌دنیا که دلش خواست برود و هرجای‌دنیا که دلش خواست بچه اش را به دنیا بیاورد و به هیچ کس هیچ ربطی‌ندارد.

اگر وطنت را مناسب تولد فرزند نمی‌دانی بهتر است پدر یا مادر نباشی؛ حتی اگر رامبد و نگار باشی!

هر کسی حق دارد در پیج شخصی‌خودش هر حرفی‌ را بگذارد و هر صحبتی‌ را بکند و هرکاری که دلش خواست کند و هر نظری‌که دلش خواست داشته باشد اما اولا باید حقوق دیگران را رعایت کند و به حق کس دیگری تجاوز نکند و آن را زیر پا نگذارد، دوم این که تبعات و مسئولیت کارهای خود را بپذیرد.

پس هم آقای‌امیر مهدی ژوله اجازه دارد هر چیزی که دلش می‌خواهد در صفحه شخصی‌اش بنویسد و از دوست خود حمایت کند و هم رامبد جوان و نگار جواهریان حق داشتند به کانادا بروند و بچه خود را در آنجا به دنیا بیاورند.

خشم ،خشم،خشم

اما یک نکته مهمی‌ در اینجا وجود دارد و آن داستان حق دیگران را ضایع کردن و پذیرش مسئولیت است. پذیرش مسئولیت که به خودشان مربوط است و باید ببینیم که مسئولیت کار و رفتار خودشان را می‌پذیرند، یا خیر؟
خشم جامعه ما را در برگرفته است. خشم دارد جامعه ما را از بین می‌برد و دقیقا وقتی که کلمه حق وسط می‌آید، هر کسی که حقش ضایع شده یا فکر می‌کند که ضایع شده است، دچار خشم می‌شود.
پس مردم الان فکر می‌کنند، البته نه همه مردم، همه کسانی که کامنت می‌گذارند و نظر می‌دهند منظورم است، الان یا حقشان ضایع شده است یا فکر می‌کنند که حقشان ضایع شده است و در هر صورت شروع می‌کنند به ابراز خشمشان.

مردم و یا بیننده ها فکر می‌کنند که رامبد جوان، به علت برنامه ای‌که اجرا کرده و بعد به خاطر کاری‌که کرده، حق آنان را زیر پا گذاشته است. از نظر شخص من، رامبد جوان حق داشته هر برنامه‌ای که دلش می‌خواهد در تلویزیون اجرا کند و برای زندگی‌اش هم تصمیم بگیرد.

من از بینندگان برنامه خندوانه نبوده‌ام به دلیل این که این برنامه را دوست نداشتم. در ابتدا فکر می‌کردم برنامه جذابی است در جهت ایجاد شادی. اما بعد دیدم محل کسب درآمد برای رامبد است و به سمت مهمانانی رفته که واقعا صرفا برای پر کردن برنامه و ظاهرسازی هستند.
به خاطر همین از یک جایی به بعد این برنامه را ندیدم، اما مردمی که آن را نگاه کردند، الان به خودشان این حق را می‌دهند که درباره آن نظر بدهند.

اگر وطنت را مناسب تولد فرزند نمی‌دانی بهتر است پدر یا مادر نباشی؛ حتی اگر رامبد و نگار باشی!

چرا رامبد محکوم است؟

رامبد جوان دلش خواسته است که این برنامه را اینطور طراحی کند و بسازد، پول آن را هم گرفته است و نوش جانش‌.
اما، اما وقتی شما برنامه ای را می‌سازی و در آن برنامه روی یک سری‌ اصول تاکید می‌کنی و مردم را به آن اصول دعوت می‌کنی و کشور خود را یک کشور خوب و در حال پیشرفت معرفی‌می‌کنی، البته با دیدن یک سری از بدی‌ها، چون نمی‌گویم همه اش همین بوده است و بدی‌هایی هم دیده شده است و بعد خودت می‌آیی و خلاف آن اصول را انجام می‌دهی و با پولی‌که به زعم و نظر مردم و از همین برنامه به وجود آمده می‌روی فرزندت را در کشور دیگری به دنیا بیاوری آن خشم را شکل می‌دهی.
همان کشوری که ادعایت می‌شد باید آن را بسازیم و درستش کنیم و در آن بمانیم و بخندیم و شاد باشیم، را محل مناسب تولد فرزند نمی دانی، پس با این کار می‌گویی که من این کشور را صلاح نمی‌دانم برای‌ این که فرزندم در آن بزرگ شود و تابعیت آن را داشته باشد.

با پولی‌این کار را می‌کنی که از همان موضوع وگسترش آن حقایق به دست آورده ای، پس مردمی که این برنامه را دیده‌اند و به آن پیامک زده‌اند و آن اپلیکشین را نصب کرده‌اند و عملا درآمدزایی برنامه را برعهده داشته‌اند، در اینجا فکر می‌کنند که حق آنان ضایع شده است. و من فکر می‌کنم که حق آنان واقعا ضایع شده است.

وقتی اعتماد نیست

متاسفانه این مسئله به ساختار غلط صدا و سیما و این بار منفی که رسانه در حال دروغ گفتن به مردم است، برمی‌گردد و این اعتمادی که الان هم، بین صداو سیما و مردم وجود ندارد آن را دامن می‌زند.

شاید بهتر است فرزند نداشته باشید

یک نکته را بگویم که نظر شخصی‌ من است که اگر فردی فکر می‌کند که کشورش جای مناسبی برای‌ بچه‌دار شدن نیست و می‌خواهد برود بچه اش را در جای‌دیگری به دنیا بیاورد، بهتر است بچه‌دار نشود، چون من در کشوری زندگی می‌کنم که فرزندانم هم باید در آن کشور زندگی کنند و من باید همه کارها و وظایفم را انجام دهم که آن کشور را به جای‌ بهتری برای فرزند خودم و فرزند دیگران تبدیل کنم، اگر من فرزند خودم را به کشور دیگر می‌برم، پس باید به همه مردم حق بدهم که بقیه مردم نیز، فرزند خود را به هر قیمتی‌ که شده از این کشور ببرند و این کشور را دارای صلاحیت برای‌ بزرگ شدن فرزند خود ندانند یا حداقل برای‌آینده اش نگران باشند و بخواهند پاسپورت کشور دیگری را هم برای اطمینان داشته باشند.
پس من فکر می‌کنم پدر و مادری که در یک کشوری‌زندگی‌ می‌کنند، اگر در حال بچه‌دار شدن هستند، باید با این دید بچه‌دار شوند که بچه آنها در آن فضا بزرگ شود و تلاش کنند جامعه را برای‌ همه بچه‌ها به جامعه‌ای‌ بهتر تبدیل کنند و این شعاری‌ دارد که رامبد جوان می‌داده است که می‌خواهد ایران را به جای‌خوب و بهتر و شادتری برای همه مردم ایران و همه فرزندان ایرانی انجام دهد.

ماجرای ژوله

در ابتدا من به عنوان یک روانپزشک از آقای ژوله ممنونم که افراد را به خاطر عصبانیت و خشم به مراجعه به روانپزشک توصیه کرد و می‌دانم که ایشان با آن پست به جامعه بزرگی از زنان و متخصصین زنان توهین کرد اما فردی که در فضای مجازی صفحه ایشان را دنبال می‌کند هم حق ندارد به خاطر خشم به ایشان توهین کند. می‌تواند مثلا به خاطر این حرف دیگر صفحه او را دنبال نکند.

ضمن اینکه داستان این است که آقای ژوله اگر شما می‌گویید کسانی از به دنیا آوردن فرزند در جای دیگری‌ عصبانی هستند، باید به روانپزشک مراجعه کنند، شما که پستی‌ می‌گذاری و برای‌همان پست خودت بعدا از مردم عذرخواهی‌می‌کنی و می‌دانی که برخی از مطالب پستت توهین‌آمیز بوده است،اگر این موضوع به خاطر عصبانیت است، پس خود شما نیز به روانپرشک مراجعه کنید و این انگ نیز به شما می‌چسبد چون شما نیز عصبانیت خود را کنترل نکردید. شما که سلبریتی هستید و بیش از دو میلیون دنبال کننده دارید، در مقابل آنان مسئولید و اجازه ندارید که هر حرفی‌ را بزنید و اگر هر حرفی‌ می‌زنید باید تبعات آن را نیز بپذیرید و بهتر بود که شما هم با منطق و به عنوان فردی که به دلیل این تعداد دنبال‌کننده مسئولیت بیشتری دارد،باید حرف خود را با عصبانیت کمتری می‌زدید.

منبع: خبر آنلاین

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 35
  • مردم
    0

    پيامبر فرموده هر وقت در وطنت ظلم وبي عدالتي هست مهاجرت كن اين اسلام انگليسي به مردم دارند ظلم مي كنند

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      حالابزاربچه بدنیابیاد بعدیک فکری می کنیم. .

    • محمد
      0

      سلام توام که خودت را مردم میدانی ؟ ولی نفاق داری و راست نمیگویی ! راستگو که با پوشش حرف نمیزند ضمن اینکه سلبریتی یعنی کاسبکاری در قالب محبوبیت و با جیب مردم و خلافش را رفتار کردن اتفاقا این نفاق از بازیگران نشات گرفته که فقط بازیگرند و ما بغلت فکر کردیم راست میگویند

    • ايرانيم وطن پرست
      0

      چرا هر انگي كه سلبريتي هاي وطن فروش وخاين به وطن ميكنند پاي اسلام مينويسيد. ضمنا راست ميگويي در حق رامبد جوان ظلم وبي عدالتي شده ،بيچاره معلوم نيست خرج زايمان ورفت وبرگشت به كانادا را از كجا درآورده كه ميخواهد جيب اجنبيها را پر كنه حتما كاسه گدايي دست گرفته

    • کاربر ناشناس
      0

      پس بهتره اینقدر دروغ سر هم نکنه و مردم رو احمق فرض نکنه

    • یه نفر
      0

      آفرین به شما با این شعور بالا...خدا کنه فکر و فرهنگ همه مردم ما به سمت شعور دینی و اخلاقی واقعی بره نه دین بی عدالتی و ریاکاری....

  • جواد
    0

    مردم توقع بیجا از رامبد جوان دارند کسی که تا حالا 3 بار ازدواج رسمی کرده نباید توقع معقولی ازش داشت

    نظرات شما -
    • من
      0

      خیلی بی فرهنگی و ....زندگی خصوصی کسی به من و تو چه!!! بی شخصیت

  • وحید
    0

    تا حالا حرفی بی منطق تر از این نشنیدم... اگر فردی فکر می‌کند که کشورش جای مناسبی برای‌ بچه‌دار شدن نیست و می‌خواهد برود بچه اش را در جای‌دیگری به دنیا بیاورد، بهتر است بچه‌دار نشود، چون من در کشوری زندگی می‌کنم که فرزندانم هم باید در آن کشور زندگی کنند..یعنی چی؟نمیشه بچه رو برای شرایط بهتر زندگی به کشور دیگر فرستاد؟

    نظرات شما -
    • یه نفر
      0

      آقازاده ها اونور با پول مردم عشق و حال میکنن بچه دار میشن پاشونم تو ایران نمیذارن هیچ ایرادی نداره کافیه یه هنرمند بره اون طرف اونوقت یه عده مردم نمیدونن با کامنتهای مخالف اون هنرمند دارن از سیستم آقازده ها حمایت میکنن!!!!

  • حاج صادق
    0

    باسلام :به نظربنده آقای رامبد جوان بااین عمل هم ساختار شکنی کرده وهم به ملت ایرا ن توهین کرده ،زیراآبروی این کشوروهنرمندان آن ،فقط مال ایشان نیست .کسیکه دوست ندارد درایران زندگی کند ،وحتی بدنیا آمدن بچه اش راتافته جدابافته میداند،ودوست ندارد خاک این مملکت برپوست نازنین فرزنددلبندش بنشیند،حق نداردپول این ملت رابا زورکی خنداندن دیگران وشکلک درآوردن وتزویر ونیرنگ وچاپلوسی ازاین نظام بگیرد وبعدببرد درکشور دشمنان مردم ایران خرج کند. درضمن هرکس فکر میکند هرجای دنیا برایش دلنشین تر است ، بهتراست درهمان جا هم زندگی کند . نه اینکه برگرددوقیافه حق به جانب بگیردو باملت ودولت دروغ بگوید .انسان بایدبه کشورش وملتش ودولتش تعهد وتعلق داشته باشد .هرخطاوجرمی هزینه داردوبایدهزینه آن را پرداخت کند.(این فقط دزدها وجنایتکارهانیستندکه خلافکارندوبایدفقط آنهامجازات شوندبلکه عمل یک هنرمند ممکن است عواقبی بدتر از اعمال آنها داشته باشد،زیرا هنرمندان برای جوانان مملکت الگو هستندوبازخورد آینده آن درکشور بسیارتاثیرگذارخواهدبود.همه نسبت به بقیه هنرمندان بدبین خواهندشد.

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      ببخشيد نظرم گلا مثبت بوده و مطالبتان عالي دست مريزاد مرحبا

  • ناشناس
    0

    رامبدجوان رفت کانادا بچه اشرابدنیابیاورد که شاید چشماش آبی وموهاش زرد بشودیک عده اینهارا آدم حساب میکنن اینهام فکر میکنن چه شخسی هستن ماملت چقر اقب ماند هستیم کاه اینهارا آدم حساب میکنیم من کارگرم اونهم کاگر هست داماد شریعت مداری هم کارگر هست دختر نعمت زادهم کاگرهست هالا یکی کارگر باشرف هست یکیهم مثل داماد وزیر دزد

  • رضا رضادوست
    0

    واقعا متاسفم از بعضی حرفها و کارهای به ظاهر هنرمند کشورم که در جهت خلاف منافع ملی گام بر می دارند .

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      این مملکت پر شده از مردان کوچکی که بر مسند های بزرک تکیه زند چه کسی اینها بزرک میکنه خود ما پس خود کرده را تدبیر نیت

  • سعید
    0

    خیلی از سلبریتی ها همین رویه رو پیش گرفتن تا یه تقی به توقی میخوره فوری اون ور اب پای وطن و وطن پرستی که میادوسط میپرن این ور اب اصلا این مملکت وادماش میخان فقط واسه درامدش از فوتبالیست وهنر پیشه ..مثل اون خودروسازا تا پای حمایت از تولید داخل میادمیگن اره کی میگه پراید بده وقتی پای محیط زیست خودروهای هیبریدی میاد وسط اره ما باید واردات داشته باشیم چون دو طرف قضیه همون لابی خودرو سازه فعلا مامردم ایران تبدیل شدیم به یک منبع درامد واسه اینا اصلا نمیدونن باخودشون چند چند

    نظرات شما -
    • من
      0

      به کسی ربطی نداره

  • سیویل
    0

    تحت هر شرایطی ما دخالت نداریم در زندگی شخصی دیگران دخالت کنیم

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      زندگی شخص ؟ زندگیی شخصیه که برا خودت و با مال خودت باشه ؛ نه رو میز رسانه و از پولی که با نقش کشی از مردم در میاره واقعا خیانته سلبریتیهای کاسبکار کی تموم میشه ؟

    • تینا
      0

      پس دیگه حق هم ندارید به کسایی بگید ژن خوب واز این حرفا اونا هم این حق به خودشون میدن که هر طوری میخوان زندگی کنن اینجاست که ادم یادش میاد ادم ودر اجتماع ادما زندگی میکنه وهمه به هم یک جوری وابسته اند وبه هم کار دارن

  • ایرانی
    0

    مردم عزیز ایران ما شمارو خیلی دوست داریم خیییییییلی ....اماشما رو ادم حساب نمیکنیم .ما ایران عزیزمون رو خییییلییی دوست داریم اما کانادایی بودن خییییلییی بهتره خییییلییی. مردم عزیزایران با دروغگویی میشه خییییلییی پول دراورد خییییلییی .خوشحالم که یه مردی حالش خوبه حال خانمش هم خوبه حال بچه اشم خوبه فقط ای کاش حال همه مردا خوب بود حال همه خانموما خوب بود حال همه بچه ها خوب بود ای کاش کانادایی ها میومدن اینجا بچه شون به دنیا بیارن ای کاش..

  • بسیجی
    0

    با خدا وارد جنگ مشو به خداوند سوگند شکست میخوری

  • صابر
    0

    اصلا این چنین جماعتی به تنها چیزی که اعتقاد دارند .پول هست. وبس .کلماتی مانند وطن مردم ازادی پیشرفت واستقاال و شادی و سیل وزلزله و طوفان برای اینها مفهومی ندارد .با اولین پیشنهاد لخت میشوند و شروع به بد وبیراه و انتقاد و.. پس رامبد وژوله وامثالهم تابع ریال ودلارند وبس وطن ومردم برای انها کشک است ..

  • حسن
    0

    بهترین برخورد اهمیت ندادن به این افراد است.و مسیولانی که در تشخیص افراد با صلاحیت چشمان ضعیفی دارند و به چنین افرادی میدان میدهند .صدا وسیما سازمانی بسیار صعیف در انجام وظایف خود است و اصلا وظیفه خود را بلد نیست مطابق با استاندارد های تعریف شده انجام دهد

    نظرات شما -
    • شهرون
      0

      رامبد ونگار واقعا خیانتکار هستند ودروغگو هیچ وت نمی بخشیمتون

  • حسن
    0

    وقتی یک مشت ادم های عروسک کوکی را در سالنی مینشانند و اونا هم جز تشویق ها و خنده های زورکی کار و هنری ندارند.و مسیولین هم از همین بر نامه های بی محتوا حمایت میکنند نتیجه همین میشود.برای صدا و سیما باید تاسف خورد که به چنین موجوداتی الکی و غیر مسیولان میدان میده

  • یه نفر
    0

    یه سری از مسئولین با شاخ کردن هنرمندها حواس مردم رو پرت میکنن که معلوم نشه بچه های خودشون تابعیت چند تا کشور رو دارن...تازه با پول مردم (و بدون هیچ زحمت و هنری) دارن تو اروپا و کانادا و آمریکا عشق و حال میکنن چون خودشون میدونن چه مملکتی برای ما مردم ساختن که جای زندگی نیست....رامبد و زنش دست کم برای پولشون کار کردن و زحمت کشیدن...

  • علی
    0

    من همون موقع میفهمیدم اینم ازاون ادمای حقه بازه متاسفانه عده ای خاص ازثروت مملکت استفاده می کنند

  • مسعود حاتمی
    0

    خاک کشور حرمت دارد. ملیت ایرانی درست است که امروز در حد صفر نزول کرده است ولی باید برای آحاد مردم کشور دارای قداست باشد. هر سلبریتی دوزاری بلند شود برای بدنیا آوردن فرزندش به خارج برود دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. افسوس كه این مزرعـه را آب گرفته دهقـان مصیبت‏‌زده را خواب گرفته خون دل ما رنگ مِیِ ناب گرفته وز سـوزشِ تب، پیكرمان تاب گرفته رخسـار هنر گونه مهتاب گرفته چشمان خِرَد پرده ز خوناب گرفته ثروت شده بی‏‌مایه و صحت شده بیمار ابری شده بالا و گرفته است فضا را وز دود و شرر، تیره نموده است هوا را آتش زده سكان زمین را و سما را سوزانده به چرخ اختر و در خاک گیا را ای واسطه رحمت حق بهر خـدا را زین خـاک بگردان رهِ طوفان بلا را بشکاف ز هم سینه این ابر شرر بار بشكاف ز هم، سینه این ابر شرر بار

  • کرم پیامی
    0

    من از آنجا که رامبد می گفت ما مردم ایران خیلی باحالیم هرس می خورم بااین همه باحال چرارفتی وزنت بردی کا نادا با هاتون حال کنند ماکه با .....حال واز والیبال کانادا هم سرتریم

  • محرم مرتوی
    0

    بنطر کسانی هستتند درخت خودرا از اب وطن ابیاری می کنند ولی میوه اش را از به غیر وطنی می بخشند

  • علی
    0

    الان هرکس پول داره یک لحظه فرزندش رو توی ایران نگه نمیداره

  • امیر
    0

    خدا بیامرزه دکتر مصدق و امثال ایشان را.از آن سر دنیا با مدرک دکترا آمد آنهم آنوقت که دکترا هرکسی نداشت.به این مملکت با آن وضع خدمت کرد.حالا خودتون درباره حرکت رامبد جوان و امثالش قضاوت کنید؟

  • ن.ص
    0

    من از اول هم حس میکردم که این فرد نفاق دارد ودروغ می گوید.چون که آن سخن کز دل بر آید لاجرم بر دل نشیند .

  • محبی
    0

    رامبد حتی برای پدر شدن هم مرتب مادر بچه اش را عوض کرده تاچه برسد برای محل تولد بچه اش . ما به چه چیز هایی سرگرم میشویم فکر میکنید اگر اینکار واضح را انجام نمی داد واقعا او آدمی صادق بود تمامی این شومن ها در حقیقت فقط بدنبال این هستند که از حمافت و بی عرضگی مسولین وهیجانات کاذب مردم سو استفاده کنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها