گواردیولا به دنبال ستاره برزیلی بارسلونا

منچسترسیتی نیز به جمع مشتریان فیلیپ کوتینیو، هافبک برزیلی بارسا ملحق شده است.  

گواردیولا به دنبال ستاره برزیلی بارسلونا

فیلیپ کوتینیو یک سال و نیم قبل با مبلغ 160 میلیون یورو و به عنوان گران ترین خرید تاریخ لالیگا از لیورپول راهی بارسلونا شد اما شرایط هرگز بر وفق مراد وی پیش نرفت و حالا به نظر می رسد چاره ای جز جدایی برای او باقی نمانده است.

نشریه مارکا مدعی شد پپ گواردیولا از مدیران سیتی خواسته زمینه انتقال کوتینیو به این تیم را فراهم کنند. در حال حاضر سه تیم پاری سن ژرمن، منچسترسیتی و چلسی خواهان جذب کوتینیو هستند اما آبی های لندن به دلیل محرومیت از شرکت در بازار نقل و انتقالات تا تابستان بعدی نمی توانند وی را در اختیار داشته باشند و به نظر می رسد از بین سیتی و پی اس جی، یکی مقصد کوتینیو در تابستان خواهد بود.

بارسلونا خود نیز به این موضوع واقف است که امکان فروش کوتینیو با همان مبلغ 160 میلیون یورو با توجه به افت ماه های اخیر وی وجود ندارد اما مدیران این تیم تلاش می کنند حدالامکان جلوی ضرر را گرفته و با بالاترین قیمت این ستاره برزیلی را واگذار کنند.

گرچه نام لیورپول نیز به عنوان مشتری کوتینیو مطرح شده بود، اما این باشگاه هنوز از دست ستاره برزیلی به خاطر جدایی در اواسط فصل ناراحت بوده و تمایلی به امضای قرارداد مجدد با کوتینیو ندارد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها