مهار آتش سوزی در رشت موجب مصدومیت پنج آتش نشان شد

مهار آتش سوزی در بلوار امام رضا (ع) رشت عصر امروز یکشنبه موجب مصدومیت پنج نفر از آتش نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این کلانشهر شد.

مهار آتش سوزی در رشت موجب مصدومیت پنج آتش نشان شد

معاون عملیان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت عصر روز یکشنبه درباره این آتش سوزی و مصدومیت آتش نشانان این سازمان در انجام عملیات مهار حریق گفت: حادثه آتش سوزی در بلوار امام رضا (ع) عصر امروز یکشنبه به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ این سازمان اطلاع داده شد که با توجه به حجم بالای آتش سوزی بلافاصله ۱۳ دستگاه خودروی اطفایی و آبرسان به همراه ۴۴ آتش نشان به محل حادثه در آج پیشه رشت بعد از پمپ بنزین اعزام شد.

شهرام مومنی با اشاره به مشاهده دود و آتش از داخل یک باب گاراژ (انبار ضایعات پلاستیک) که به دلیل وجود مواد قابل اشتعال این آتش سوزی به سقف منازل مسکونی همجوار نیز سرایت داشت، افزود: آتش نشانان بلافاصله از چندین طرف و با گروه‌های مختلف اطفایی نسبت به مهار و اطفای آتش اقدام کردند.

وی با بیان اینکه علت این آتش سوزی در دست بررسی است، اظهار داشت: در این آتش سوزی سقف دو باب مغازه به همراه قسمتی از سقف یکباب فروشگاه لوازم یدکی و سقف چهار باب خانه ویلایی طعمه حریق شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اشاره به عملیات سخت اطفای این آتش سوزی برای آتش نشانان با توجه به پراکندگی آتش خاطر نشان کرد: در این عملیات پنج نفر از آتش نشانان دچار مصدومیت شدند که چهار آتش نشان به طور سرپایی در محل مداوا و یک نفر به بیمارستان رازی رشت منتقل شد که تحت درمان قرار دارد.

رشت دارای ۱۴ ایستگاه آتش نشانی است، این کلانشهر دارای حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت است که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می‌رسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها