توضیحات فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در خصوص سنگسار یک قلاده توله خرس در سوادکوه

محبت خانی گفت: پرونده قضایی برای ضاربان توله خرس کشته شده در سوادکوه تشکیل و در حال شناسایی افراد هستیم.

توضیحات فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در خصوص سنگسار یک قلاده توله خرس در سوادکوه

جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست در رابطه با ضاربان یک توله خرس در شهرستان سواد کوه که منجر به کشته شدن آن شد، اظهار کرد: پرونده قضایی برای ضاربان این توله خرس تشکیل شده و در حال شناسایی افراد هستیم.

وی افزود: جریمه کشتن و شکار خرس براساس قانون مجازات صید و شکار ۸۰ میلیون تومان است که اگر ثابت شود چه کسی خرس را کشته است باید این مبلغ را پرداخت کند.

محبت خانی گفت: همچنین علاوه بر کشتن این توله منجر به جریهه دار شدن افکار عمومی شده است که با تشخیص قاضی برای پرونده مجازات مناسبی مشخص خواهد شد.

گفتنی است؛ ظهر روز گذشته یک توله خرس قهوه‌ای در منطقه دراسله سوادکوه هنگامیکه همراه مادر خود در حرکت بود از یک تپه به پایین سقوط کرده و کمی از مادرش فاصله گرفت.

توله خرس به دلیل سقوط کمی گیج بوده که در این حین مورد هجوم عده‌ای قرار گرفته و به طرز بی رحمانه‌ای با ضربات متعدد سنگ و چوب به شدت زخمی شد.

با حضور نیرو‌های محیط زیست در محل حادثه، توله خرس مجروح جهت درمان به مرکز استان مازندران منتقل شد، اما به دلیل جراحات وارده به ناحیه سر و خونریزی داخلی از بین رفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • فرهاد صمدی نارمکی
    0

    ی کامنتی گذاشتم دراین مورد ولی ی نظر دیگه ای هم دارم شاید فکرکنید که اصلاً هیچ ربطی نداشته باشه ولی تواین دنیا همه چی بهم ربط داره واون اینه که عُلماء ومراجع ورهبران دینی یمان ازاون اول چهارشنبه سوری یو که علناً ومستقیم وخیلی صریح اونم نه ی باربلکه هنوز که هنوزه میرند پای منبر ومی گن (((چهارشنبه سوری آتیش پرستی یه))) کاری به این ندارم که بااین حرفاشون به یک تمدن چند هزار ساله توهین می کنند این اواخر هم بند کرده اند به سیزده بدر (روز طبیعت ) میخوام بگم که حتی رهبران دینی یمان هم اصلاً به طبیعت واین آیت ونشانه ی الهی هم احترامی قائل نیستند درحالی که این روز طبیعت از قدیم الایام بین همه ی تمدن ها فرهنگ ها وملت ها بوده است ومختص ایرانیان باستان نبوده منباب مثال روزی که حضرت ابراهیم خلیل ا... جد پیغمبر بزرگوارمان به جان بتها افتاد وهمه شان راشکست آنروز همین سیزده بدر خودمان بوده ولی حضرات این اواخر به همین هم بند کرده اند ومی گویند جزوء رسم ورسوم های آتش پرستی ست بااین تفکر مراجع مان که اصلاًبرای طبیعت واین نعمت خدادادی هم ارزشی قائل نیستند چه باید بکنیم؟؟؟؟؟؟؟؟...........(الی یوم القیامة)

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها