فرصت یک هفته ای مجلس به دولت برای تصمیم درباره افزایش حقوق کارمندان

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از تصمیم جدید مبنی بر فرصت یک هفته‌ای دولت برای اجرای مصوبه مجلس درباره افزایش حقوق کارمندان خبر داد.

فرصت یک هفته ای مجلس به دولت برای تصمیم درباره افزایش حقوق کارمندان

اسدالله عباسی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه اخیر هیئت رئیسه مجلس گفت: در این جلسه پس از بحث و گفت‌وگو به دولت فرصت داده شد که تا آخر ماه مصوبه مجلس درباره افزایش حقوق ها را اجرا کند.

وی افزود: مقرر شد تا کارگروه مشترک دولت و مجلس در هفته جاری تشکیل جلسه دهند و مصوبه پارلمان درباره افزایش حقوق کارمندان را تا پایان ماه جاری را به صورت دقیق و صحیح اجرا کنند.

با توجه به عدم اجرای دقیق مصوبه مجلس به میزان 400 هزار تومان بعلاوه 10 درصد ، از سوی دولت، کارگروه مشترکی بین مجلس و دولت برای اجرای صحیح مصوبه مجلس تشکیل شد که تاکنون نیز چند جلسه در این باره تشکیل شده است.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مریم
    0

    بی سر وصدا مبلغ قابل توجهی به مدیران اضافه می کنند اما برای این چندر غاز حقوق ما این چندین ماهه که مدام بوق درشیپو رمیکنند آقا ما نخواستم همین 400 هزار ما روهم بدین به مدیران خلاص الان با ماهی 3میلیون کمتر اصلا نمیشه زندگی کرد نمایندگان مجلس باماهی 10 الی 15 میلیون مگن زندگی به سختی می گذره وای به حال ما فقیر بیچاره ها .همتون چه اصلاح طلبها چه اصول گراها برید به جهنم همه به فکر پست ومقام وثروت هستید .دلسوز شهید رجایی بود که رفت .همه شماها نمایندگان مجلس وزرا ،برید به جهنم

  • ناشناس
    0

    اینا همش چرت پرت مدیر ها حقوق نجومی کارمند بخور نمیر همش فیلم مسخره کردن مردم رو

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها