صادقی: نماینده خوبی برای ایران هستیم

هافبك با تجربه تيم شهر خودرو خراسان گفت: ماندن در مشهد را به پيشنهادات ديگرم ترجيح دادم و مطمئن هستم مي توانيم دوباره نتايج خوب فصل گذشته را تكرار كنيم.

صادقی: نماینده خوبی برای ایران هستیم

اکبر صادقی با اشاره به تمدید قراردادش با شهرخودرو خراسان اظهار کرد: خوشبختانه با حضور به موقع مهندس حمیداوی، دانش بالای کادرفنی و البته همدلی و تلاش بازیکنان، توانستیم برای فوتبال خراسان، خاطره‌ای شیرین و بی‌نظیر را ثبت کنیم. انشالله امسال هم با ادامه همان روند، به بهترین شکل ممکن با کسب نتایج خوب، دل هواداران را شاد می‌کنیم.

وی افزود: خب با پايان ليگ هجدهم پيشنهادات مختلفي داشتم اما ترجيح دادم تا بازهم در مشهد بمانم.صحبت هاي خوبي را با مديران باشگاه داشتم و در نهايت نيز قراردادم با تيم را تمديد كردم.

صادقي ادامه داد:فرق بزرگ امسال با سال‌های گذشته، حضور شهرخودرو در لیگ قهرمانان آسیاست. امسال نماینده فوتبال ایرانیم و همه اعضا تلاش مي كنيم تا نماينده خوبي براي كشورمان در اين رقابتها باشيم.مهمترین نکته در لیگ برتر نوزدهم، حفظ همدلی و استفاده از تک‌ تک امتیازات از هفته نخست است. نباید هیچ حریفی را دست کم بگیریم و به هیچ تیمی باج دهیم.

وي با اشاره به حمایت ویژه هواداران در فصلی که گذشت، تصریح کرد: امسال بیش از گذشته به حضور هواداران نیاز داریم. امسال جزو ۴ تیم صاحب سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و نماینده ایرانیم‌. مطمئنم که می‌توانیم نماینده خوبی برای لیگ‌مان باشیم.

هافبك تيم پديده شهر خودرو در پایان تاکید کرد: می‌دانیم که توقع‌ها از شهرخودرو بیشتر شده‌است. رتبه میانه جدولی دیگر قابل قبول نیست و برای استمرار بالانشینی در فوتبال ایران می‌جنگیم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها