درخواست نماینده قزوین از رئیس‌جمهور و وزرای نیرو، بهداشت، علوم و آموزش و پرورش

نماینده مردم قزوین در مجلس در تذکرهای جداگانه از رییس‌جمهور و وزرای نیرو، بهداشت، علوم و آموزش و پرورش خواست تا به وضعیت بخش‌های مختلف حوزه انتخابیه‌اش رسیدگی شود.

درخواست نماینده قزوین از رئیس‌جمهور و وزرای نیرو، بهداشت، علوم و آموزش و پرورش

سیده حمیده زرآبادی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس در تذکر به وزیر نیرو، گفت: شهر آبیک ما در استان قزوین با واژه «آب» شروع می شود اما مردمش همچنان مشکل آب دارند در حالی که تامین آب شرب باید در اولویت قرار گیرد.

وی ادامه داد: پروژه آبرسانی از سد طالقان که ۱۴ شهر و ۱۹۴ روستا را تامین آب می کند باید انجام شود.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در تذکر به وزیر بهداشت و درمان، گفت: متاسفانه خدمات بیمارستان شهدای آبیک به جای آنکه در سطح یک بیمارستان باشد در حد یک درمانگاه تنزل یافته است. بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) به دلیل مطالبات وصول نشده‌ای که از دانشگاه علوم پزشکی و سازمان تامین اجتماعی دارد خدمت مناسبی نمی دهد، به این مسئله رسیدگی کنید.

نماینده مردم قزوین در مجلس در تذکر مشترکی به رئیس جمهور و وزیر علوم، گفت: پارک علم و فناوری قزوین به جای کمک به نخبگان و دانشمندان به سدی در مسیر آنان مبدل شده است. هفته گذشته چند نفر از نخبگان به دلیل مشکلات و مدیریت نامطلوب پارک علم و فناوری به خارج از کشور مهاجرت کردند.

زرآبادی در تذکر به وزیر آموزش و پرورش، متذکر شد: در بین شهدای حادثه تروریستی مجلس معلم حق التدریس هم داشتیم. لایحه مربوطه در کمیسیون اجتماعی هیات دولت خاک می خورد و باید سریعتر تعیین تکلیف شود. انتظار می رود آقای نوبخت اصلاح احکام معلمان پیمانی مشمول ماده ۲۸ را بررسی، پیگیری و اجرا کند.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کمالی
    0

    در مورد پارک علم و فناوری قزوین ایشان کاملا درست گفتند - اینجا به محلی برای اجاره دهی و اجاره گیری تبدیل شده و رسالت خود را فراموش کرده - بنده مدیر عامل یکی از شرکتهای دانش بنیان پارک هستم که به خاطر مشکلات بوجود آمده در حال خروج از پارک هستم .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها