پورموسوی: اختلافی با عقیلی نداشتیم/ در حال بررسی 3 پیشنهاد مربیگری هستم

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران در مورد اینکه آیا اختلاف سلیقه دلیل جدایی هادی عقیلی از کادرفنی بود، گفت: اختلافی با عقیلی نداشتیم.

پورموسوی: اختلافی با عقیلی نداشتیم/ در حال بررسی 3 پیشنهاد مربیگری هستم

سید سیروس پورموسوی در مورد قرار گرفتن تیم جوانان در رده ششم تورنمنت سن‌پطرزبورگ،‌ گفت: تورنمنت بسیار خوبی بود. متاسفانه ما با توجه به حذف جوانان در رقابت‌های سال قبل هیچ ساختاری نداشتیم از دی ماه سال قبل چهار ماه تست گرفتیم تا یک تیم تشکیل دهیم که بتوانیم در این تورنمنت شرکت کنیم. تعدادی از بازیکنان هم به دلیل نقص مدرک نتوانستند در این سفر کنارمان باشند. انتظار داشتیم این تیم که به روسیه رفت 60-70 درصد تیم ما را تشکیل دهند اما به این نتیجه رسیدیم که در برخی پست‌ها نیاز به ایجاد تغییرات داریم تا قبل از شروع مسابقات تیم‌مان را تکمیل کنیم.

وی در مورد اینکه یک مقدار نا امید به نظر می‌رسد، عنوان کرد: خیر اینطور نیست. ما در گروه بدی قرار داشتیم. روسیه میزبان بود، آرژانتین جزو عنوان‌دارهای این تورنمنت است و تیم دیگر هم ارمنستان بود. در بازی روسیه بازیکنان ما تحت تاثیر میزبان قرار گرفتند و نا داوری هم وجود داشت. در بازی با آرژانتین نشان دادیم با کار و تلاش بیشتر می‌توانیم بهتر کار کنیم. در این تورنمنت متوجه شدیم که در برخی پست‌ها نیاز به خانه تکانی کنیم. باید بازیکنان دیگر را هم مورد بررسی قرار دهیم.

پورموسوی در مورد اینکه چرا هادی عقیلی از این تیم جدا شد، خاطرنشان کرد: قبل از بازی با یونان زمانی که قرار بود بازیکنان برای گرم کردن به زمین بروند عقیلی برای تیم آرزوی موفقیت کرد و گفت دیگر نمی‌توانم با تیم امید کار را ادامه دهم. بعد از آن درگیر مسابقه بودیم و سپس به سرعت راهی ایران شدیم. دیگر فرصتی نبود که در مورد این موضوع صحبت کنیم. به هر حال عقیلی خودش تصمیم به قطع همکاری گرفت.

وی در مورد اینکه آیا قبل از بازی با یونان این مسئله را مطرح کرد، گفت: او به رختکن آمد و گفت نمی‌توانم تیم را همراهی کنم. ظاهرا مشکلاتی داشت که چیزی را بازگو نکرد. او گفت تا این مدت با تیم بودم و دیگر نمی‌توانم کنارتان باشم. سپس با بازیکنان خداحافظی کرد. در بازی آخر هم کنار ما در نیمکت بود.

پورموسوی در مورد اینکه آیا با عقیلی اختلافی داشته است، عنوان کرد: خیر اختلافی نبود.

سرمربی تیم جوانان در مورد اینکه تکلیف جایگزین او چه می‌شود، خاطرنشان کرد: فعلا فکر نمی‌کنم کسی به جمع ما اضافه شود. فرصت‌مان بسیار کم است. فعلا مارکو و بختیاری‌زاده کنارمان هستند. اگر نیاز باشد کسی را به کادرفنی اضافه می‌کنیم.

پورموسوی در مورد اینکه گفته می‌شد او یکی از گزینه‌های نفت مسجدسلیمان است، عنوان کرد: من از دو تیم لیگ برتری و یک تیم لیگ دسته اولی پیشنهاد داشتم اما هنوز در این مورد به جمع بندی نرسیدیم.

وی در مورد اینکه آیا همچنان این پیشنهادات را بررسی می‌کند، گفت: بله همینطور است.

پورموسوی در مورد اینکه آیا ممکن است از تیم جوانان جدا شود و به لیگ برتر برود، اظهار داشت: این امکان وجود دارد.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها