14 عکس و 14 تیتر از اخبار پرحاشیه این روزها در کشور

در این گزارش 14 عکس همراه با 14 تیتر منتشر شده است که به اتفاقات پرحاشیه این روزها در کشور پرداخته است.

14 عکس و 14 تیتر از اخبار پرحاشیه این روزها در کشور

نخست‌وزیر ژاپن و آن کاغذ
در روزهای سفر نخست وزیر ژاپن به تهران خبرگزاری‌ها به پیامی اشاره کرده‌اند که شینزو آبه، از سوی رئیس‌جمهور آمریکا برای رهبر معظم انقلاب آورده بود؛ پیامی که رهبری آن را نپذیرفت و اعلام کرد که دونالد ترامپ را شایسته مبادله پیام نمی‌داند. آیا کاغذی که مدتی روز میز و سپس در سمت راست شینزو آبه جای گرفت، پیام ترامپ بوده است؟

"ما زیاد می‌خوریم"
رضا اردکانیان، وزیر نیرو، در گفت‌وگو با خبرگزاری ایلنا گفت: «چینی‌ها با یک وعده غذا هم سیرند؛ ما زیاد می‌خوریم و می‌پوشیم.» مدتی کوتاه بعد از این مصاحبه عکسی از داماد و دختر او که در لندن زندگی می‌کنند در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که آن‌ها را سر سفره‌ای با انبوهی از غذا نشان می‌دهد. این عکس حالا به تلفن همراه یکی از نمایندگان مجلس هم راه یافته است.

اعتراض به جشن تولد ملکه انگلیس
جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران عصر پنجشنبه ۲۳ خرداد (۱۳ ژوئن) در اعتراض به برگزاری جشن نود و سومین سالگرد تولد برای ملکه انگلیس در تهران در مقابل سفارت این کشور تجمع کردند.

حسن روحانی در حال نظرسنجی
پاسخ حسن روحانی به نقد مدیر مسئول یک روزنامه: «من روزانه نظرسنجی می‌کنم؛ یعنی در خیابان وقتی با ماشین می‌روم تمام چهره‌های مردم را نگاه می‌کنم؛ اینکه چند نفر لبخند دارند، چند نفر عصبانی‌اند، چند نفر قیافه‌شان گرفته است و به هر شهری و در هر جمعیتی می‌روم، خودم نظرسنجی می‌کنم و نگاه آدم‌ها را نسبت به خودم می‌بینم؛ پس نیازی نیست که روزنامه‌ها از مشکلات مردم بنویسند تا رئیس‌جمهور باخبر شود!»

منظور از تخلف "حمل حیوانات"
منظور از "تخلف حمل حیوانات" در اینجا که منجر به ضبط خودرو شده حمل شتر، گاو، گوسفند یا مرغ و خروس نیست بلکه منظور "سگ و گربه" است. البته در سامانه راهور پلیس "سگ گردانی" با کد تخلف ۲۱۴۸ مشخص شده و متخلف ملزم به پرداخت جریمه ۲۰ هزار تومانی است.

شکاف در نشاط
اجلاس روسای دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت سی‌ و‌ هفتمین سالگرد تاسیس این دانشگاه با حضور علی‌اکبر ولایتی، رئیس هیئت امنا و محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، صبح سه‌شنبه ۲۱ خرداد در واحد علوم تحقیقات برگزار شد. بر خلاف مهمانان ردیف اول در ردیف‌های پشتی از شادی و خنده خبری نیست.

صاعقه در ساری
رگبار باران و رعد و برق نیمه دوم خردادماه از عصر روز چهارشنبه ۲۲ خرداد در آسمان مازندران آغاز شد. "صاعقه" در آسمان ساری بیشتر از هر چیز دیگری خودنمایی می‌کرد.

رده امنیتی سعید عابد
این تصویر راه را برای گمانه‌زنی و نتیجه‌گیری در مورد رده امنیتی سعید عابد، راننده جنجالی اسنپ، باز گذاشته است. او در مراسم نماز عید فطر در پشت سر سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس، و سردار غیب پرور، رئیس سازمان بسیج و جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، نشسته است.

زباله‌های باقی مانده از تعطیلات عید فطر
زباله‌های رها شده مسافران در منطقه زیبای سنگ‌چال به سمت فیلبند را می‌بینیم. این منطقه زیباترین منطقه ییلاقی ایران و یکی از جاذبه‌های گردشگری است.

روباه و "پوست غاز"
به مناسبت هفته محیط زیست ۱۸۰ جانور از ۱۵ گونه مختلف صبح دوشنبه ۲۰ خرداد با حضور هنرمندان و خبرنگاران در پارک ملی خجیر رهاسازی شدند. فرد حامل روباه مو به تنش‌اش سیخ شده. احساسات شدیدی مانند ترس و سرخوشی باعث ایجاد این حالت می‌شوند.

سامانه پدافند هوایی ۱۵ خرداد
ساخت سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح یکشنبه ۱۹ خرداد با حضور امیرسرتیپ حاتمی، وزیر دفاع، و امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، رونمایی و تحویل این نیرو شد. در این سامانه از موشک صیاد ۳ استفاده شده است.


در حاشیه فینال جام حذفی
فینال جام حذفی بین دو تیم داماش و پرسپولیس در ورزشگاه فولاد اهواز برگزار شد. این مسابقه قرار بود از ساعت ۲۱ یکشنبه آغاز شود ولی بخاطر عدم اختصاص جایگاه به تماشاگران گیلانی، اعضای تیم در موعد مقرر بازی را شروع نکردند و پس از وقفه ۱۴۰ دقیقه‌ای دو تیم به مصاف هم رفتند که در نهایت پرسپولیس یک بر صفر به پیروزی دست یافت.

رویت ماه شوال با خط‌کش و نخ
رسانه ها گزارش دادند که "هلال ماه شوال در غروب روز سه شنبه با احتمال ۹۹ درصد با چشم غیرمسلح و مسلح قابل رویت خواهد بود و روز چهارشنبه عید فطر است". پیشتر نیز تصاویری از همین روحانی منتشر شده بود که با تراز بدنبال ماه رمضان می‌گشت.

مد بهاره در سوباتان
گوسفندان پشم‌چینی شده در ارتفاعات سوباتان. سوباتان (در زبان تالشی سووتون) یکی از مناطق زیبای ییلاقی در کشورمان است.

63

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها