پدر فداکار سردشتی جان خود را با نجات جان فرزندان از دست داد

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: یک مرد ۳۵ ساله از اهالی سردشت، حین نجات جان ۲ کودک خود از داخل رودخانه دچار ایست قلبی شد و جان خود را از دست داد.

پدر فداکار سردشتی جان خود را با نجات جان فرزندان از دست داد

امیر بهزاد افزود: این مرد بعدازظهر روز گذشته همراه با خانواده اش جهت تفریح به کنار رودخانه مهاباد واقع در بوستان ملت این شهرستان رفته بود که ناگهان یکی از فرزندانش بر اثر لیز خوردن به داخل رودخانه افتاد و کودک دوم نیز به دنبال وی به رودخانه سقوط کرد.

وی ادامه داد: پدر این ۲ کودک بلافاصله برای نجات فرزندانش خود را به آب زد و پس از نجات فرزندان از مرگ حتمی در داخل آب دچار ایست قلبی می‌شود.

وی اظهار داشت: با دریافت گزارش از سامانه ۱۱۵ و حضور به موقع اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) عملیات احیا انجام و برگشت نبض همراه با نشانه های مرگ مغزی در این مرگ مشاهده شد ولی این فرد پس از ۴۵ دقیقه جان خود را از دست داد.

به گزارش ایرنا، با فرا رسیدن فصل تابستان همه ساله گزارش های زیادی تحت عنوان غرق شدگی در مخزن پشت سد و رودخانه مهاباد دریافت می شود که با وجود ممنوع اعلام شدن شنا در این مکان ها توسط مسوولان ولی همچنان شاهد مرگ شماری از شهروندان هستیم.

سد مهاباد دارای ۱۹۷ میلیون مترمکعب ظرفیت اسمی و ۱۷۲ میلیون مترمکعب ظرفیت مفید است که در قسمت غرب و در فاصله پنج کیلومتری این شهر واقع شده و یکی از نزدیکترین سدهای جهان به مناطق مسکونی به شمار می رود؛ آب سد از طریق رودخانه ای که از وسط شهر مهاباد عبور می کند پس از طی مسافتی به دریاچه ارومیه می ریزد.

منبع: ایرنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها