خواننده ترانه معروف "سوسن خانم" و برنامه خندوانه:

کسی حق ندارد در زندگی خصوصی رامبدجوان دخالت کند/ متاسفانه همچنان قانون کپی‌رایت رعایت نمی‌شود


26 خرداد 1398 - 07:30
filemanager/6/siasi/articles-1623-99802
خواننده ترانه معروف "سوسن خانم" و برنامه خندوانه درخصوص ورود هنرمندان به زمینه‌های اقتصادی گفت: درصورتی که به زندگی هنری و حرفه‌ای هنرمندان لطمه وارد نشود مشکلی وجود ندارد.

هومن گامنو در گفتگو با برنامه سرنا به عدم رعایت قانون کپی‌رایت اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه به دلیل عدم رعایت قانون کپی‌رایت در ایران، خواننده برای انتشار آلبوم علاقه‌ی زیادی ندارند.

وی درخصوص حواشی اخیر برای رامبدجوان خاطرنشان کرد: به نظر بنده هیچ‌کس حق دخالت در زندگی خصوصی رامبدجوان را ندارد.

خواننده ترانه معروف "سوسن خانم" و برنامه خندوانه درخصوص ورود هنرمندان به زمینه‌های اقتصادی گفت: درصورتی که به زندگی هنری و حرفه‌ای هنرمندان لطمه وارد نشود مشکلی وجود ندارد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

26 خرداد 1398 - 07:30

هومن گامنو در گفتگو با برنامه سرنا به عدم رعایت قانون کپی‌رایت اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه به دلیل عدم رعایت قانون کپی‌رایت در ایران، خواننده برای انتشار آلبوم علاقه‌ی زیادی ندارند.

وی درخصوص حواشی اخیر برای رامبدجوان خاطرنشان کرد: به نظر بنده هیچ‌کس حق دخالت در زندگی خصوصی رامبدجوان را ندارد.

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


33

نظرات 19
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ناشناس 4 0 پاسخ 1398/3/31 -15:55

نظرت رو لطفا برا خودت نگه دار. کسی که بچش بخواد خارج از کشور به دنیا بیاد توهینی به کشورش. مگه کشور خودمون چشه. اگه بده لطفا دیگه آقایون خندوانه رو نسازید...... بعد با پولش برن .....

مجتبی خداویردی 8 1 پاسخ 1398/3/29 -11:29

با عرض معذرت باید بهت بگم لطفا خفه شو . کسی دخالت نکرده فقط بابت دو رویی رامبد نفهم مردم ناراحتن

فریبا 8 2 پاسخ 1398/3/27 -18:26

وای چشم ادب شدیم

حسین 9 1 پاسخ 1398/3/27 -16:55

سطح خودتون و خبر گزاری رو با مصاحبه با این افراد اینقدر پایین نیارید اگه مطلب کم آوردید خالی بزارید از درخت و جنگل و حیوانات در حال منقرض صحبت کنید.

محبی 7 1 پاسخ 1398/3/27 -15:19

خیلی مسخره اید با این موضوع مصاحبه وشخص مصاحبه شونده

یاسر جاهد 5 0 پاسخ 1398/3/27 -13:46

مشکل اصلی مدیران صدا سیما هستن که آرزوشون عکس انداختن با امثال رامبد جوانه.نهادی که با بیت المال اداره میشه و به هیچ کجا هم پاسخگو نیست.نگاه امثال رامبدها به تلوزیون به مثابه عابر بانکه که فقط میلیاردی ازش پول در میارن و هیو تعهدی هم ندارن.

حمید 6 1 پاسخ 1398/3/27 -12:16

اولا سرنا نباید با این چاقال مصاحبه میکرد دوما خبر فوری نباید حرفای این بچه خوشگلو تو نظر سنجی میذاشت. سوما ... لق دوتاشون چهارما زندگی شخصیشان زمانی معنی میده که از پول خودش این هزینه رو بکنه نه اینکه با زد و بند و رانت و ... بیاد سوراخو پیدا کنه و مردم اسکل فرض کنه و بیاد تو برنامه یه شعرهای ....شعر پخش کنه و پول بیت المال و باد آورده را به جیب بزنه بعدم بره کانادا عشق و حال و به ریش من و شما بخنده بعدم هر موقع هم پولش تموم شد برگرده یه برنامه چت دیگه درست کنه و روز از نو روزی از نو حرف زیاده اما بماند.

سارا 1 5 پاسخ 1398/3/27 -11:53

خیلی متاسفم برای کسانی که نظرات تحقیر آمیزداده اند کلماتی چون بچه جان..چه آدم معتبری....تا کی باتحقیر دیگران میخواهیدفرهنگ خودرا نشان دهید؟

مهناز 1398/3/28 -20:04

اینا رو اگه روشون رو کم نکنی ، فکر می کنن خبریه و فتواهای دیگری هم میدن .... حالا انگار ترانه ی سوسن خانم چی بوده که خواننده اش کی باشه ، برو بابا ....حالا چون راش دادن توی خندوانه ، می خواد خودشیرینی کنه .....

هروی 16 2 پاسخ 1398/3/26 -15:15

وای؟!چه آدم مهمی نظر داده؟چکاره این مملکت هستی؟تو هم از رامبد سبکتری! یک وقت دیدی سر از لوسانجلس در اوردی،گذر زمان ایرانی بودن و غیرت داشتنت را مشخص میکند.مردم به نان شبشان محتاجن،یک عده زالو صفت با پول مردم میرن خوش گذرانی و عیش نوش.خدا ازاین پست فطرتان بی غیرت نگذرد.

مهدی 17 2 پاسخ 1398/3/26 -15:03

به روباه گفتن کو شاهدت گفت دمبم

علی 19 2 پاسخ 1398/3/26 -14:55

چه شخصیت فرهیخته ای ، خواننده ی سوسن خانم .... خوب معلومه که ازش دفاع می کنه ، چون رامبد اینو آورد توی برنامه ی خندوانه .... هوای همدیگر رو دارن ... دنیا اینجوریه دیگه .............. از جیب مردم ( رسانه ی ملی ) به هم نون قرض میدن ...

نام 10 2 پاسخ 1398/3/26 -13:52

اینها میخوان اینجوری معروف بشن فرقی نمیکنه چی باشه اگر شده با این پوشش غیر مسلمانی... ولی واقعا بعضی از ما مسلمانها دستورات خدا رو درست اجرا نمیکنیم حجاب راحت ترین دستور است وای به حال بقیه چیزها که سخت تره...........

سعیده 14 2 پاسخ 1398/3/26 -12:31

خواننده ی سوسن خانم ......... وای خدای من چه آدم معتبر و به دردبخوری ............ اظهار نظر کردند ............ فکرکرده کیه .....

توکلی 12 1 پاسخ 1398/3/26 -11:17

اینجوری پشتیبانی کردن بچه جان نخ نما شده و مردم ایران هوشیار شدن شما خیلی دیر اومدی که یکی خرابکاری کنه و دیگری را جلو بندازن قضیه رو ماسمالی کنن........ بچه جان تو هشتاد میلیون ایرانی خطاب قرار دادی اولا به اندازه خودت حرف بزن و کاری که به شما ربط نداره دخالت نکن بچه جان جهت خودشیرینی........... دوما کسی با زندگی شخصی ایشان کاری نداره مگر ایشون چندین ازدواج کرد کسی چیزی گفت........... این نوع صحنه سازی و رفتار درخصوص تولد بچه دقیقا توهین به مخاطب است .....بازهم درود بر انهایی که خیلی صادقانه گفتن میخان تولد فرزندشان در فلان کشور باشه................. بازهم اگر بچه جان در موارد مشابه خاستی نظر بدی بهتراست کمی فکر و درایت داشته باشی....باشه

مهناز 17 1 پاسخ 1398/3/26 -10:20

الان باید همسر آزاده نامداری یک کلیپ در مورد پوشش نگار جواهریان در کانادا بسازد که باد و طوفان اومد و ... بعد دست بزنه و غش غش بخنده ...کاری که رامبد توی برنامه خندوانه کرد .

فاطمه 17 1 پاسخ 1398/3/26 -10:16

آخه خود رامبد جوان در برنامه خندوانه به آزاده نامداری می خندید که باد اومده و ... اون وقت برای زن خودش در کانادا که طوفان اومد و لباسش صد مرتبه بدتربود ، میگه همدیگر رو قضاوت نکنیم . اینش جالبه ...