تمدید قرارداد پاتوسی از دست استقلال خارج شد!

هافبک فصل گذشته استقلال با پایان مهلت قانونی به باشگاه کیپ تاون برگشت.

تمدید قرارداد پاتوسی از دست استقلال خارج شد!

چند روز پیش احمد سعادتمند از اراده این باشگاه برای قطعی کردن قرارداد آیاندا پاتوسی خبر داد و این در حالی است که هفته گذشته علی خطیر در جمع هواداران استقلال تلویحا از جدایی این بازیکن خبر داده بود.

اما سوال اصلی این است که اگر باشگاه استقلال بتواند 300 هزار دلار بابت رضایت نامه پاتوسی به باشگاه کیپ تاون پرداخت کند آیا این بازیکن ملزم است در این تیم بماند؟ پاسخ منفی است.


پاتوسی در نیم فصل دوم لیگ هجدهم با قراردادی قرضی از باشگاه کیپ تاون به استقلال پیوست و در قرارداد او بندی آمده بود که اگر این باشگاه بتواند تا تاریخ 30 اردیبهشت ماه مبلغ 300 هزار دلار به عنوان رضایت نامه به باشگاه کیپ تاون بدهد قرارداد این بازیکن برای سال دوم دائمی خواهد شد.

با این حال با گذشت یک ماه از این تاریخ باشگاه استقلال هنوز پول رضایت نامه این بازیکن را پرداخت نکرده است و با این شرایط دیگر ادامه کار این بازیکن دست آبی ها نیست و او در حال حاضر رسما بازیکن کیپ تاون است.


با این شرایط استقلال در صورتی که بخواهد قرارداد پاتوسی را دائمی کند، دوباره باید با باشگاه کیپ تاون پای میز مذاکره بنشیند و با توجه به اینکه این بازیکن اهل آفریقای جنوبی پیشنهادهای خوبی از کشورهای حوزه خلیج فارس و البته لیگ ترکیه دریافت کرده است، بعید است دیگر به استقلال برگردد.

مدیر برنامه های آیاندا پاتوسی این خبر را تایید کرد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها