روزانه 1500 دستگاه خودرو تحويل مشتريان مي شود

گروه صنعتي ايران خودرو در حال حاضر به طور ميانگين روازنه يك هزار و500 دستگاه خودرو تحويل مشتريان مي دهد و اين عدد در هفته هاي آينده بيش تر خواهد شد. با ادامه اين روند، تعداد خودروهاي ناقص فعلي به حداقل خواهد رسيد.

روزانه 1500 دستگاه خودرو تحويل مشتريان مي شود

به گزارش خبر فوری ، به منظور پاسخگويي و تامين نياز بازار، گروه صنعتي ايران خودرو تكميل خودروهاي ناقص كف كارخانه را در اولويت قرار داده و قطعات تامين شده را به اين امر اختصاص مي دهد.
با بهبود شرايط تامين در روزهاي اخير و به دليل تعهد ايران خودرو به جامعه و لزوم پاسخگويي به نياز مشتريان، تكميل خودروهاي ناقص در اولويت اين خودروساز قرار گرفته و برهمين اساس از تعداد توليد ناقص روزانه كه به آمار خودروهاي كف مي افزود، كاسته شده است. از روز هفتم تا 25 خردادماه حدود 20هزار دستگاه خودرو تكميل و به بازار عرضه شده است.
در همين پيوند، افزايش عرضه سبب ايجاد تعادل در بازار و كاهش قيمت خودروها شده است.

منبع: گروه صنعتی ایران خودرو

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    واردات خودرو رو آزاد کنید بعضی از این ویژه خواران قدرت خرید کذایی دارند بگذارید خودروی 10میلیاردی بخرن سواربشن ولی نیان مشتری خودروهای ایرانی بشن و اینقدر بازار رو بهم بریزن اونا نون هم که میخرن دونه ای 10هزارتومان میخرن گوشت گوساله رو 900هزارتومان میخرن قیمتها را آزاد کنید واردات را آزاد کنید این دلار 4200تومنی خداوکیل تو جیب کی میره همش تو جیب ثروتمندا !قدرت خریدشون بالاست همه هم وصلند به دولت ها !؟!وگرنه کار شاقی هم نکرده اند ولی بالاخره دارن؟!دزد نگرفته هم پادشاهست !پولهای اینا رو از دستشون دربیارید بیرون ولو از کشور هم بیرون بشه وگرنه زندگی رو برای اقشار متوسط جامعه تلخ میکنند واردات هرچیزی برای هر کسی آزاد آزاد بشه !

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها