دستگیری 13 نفر از اوباش مشهد

جمع‌آوری اطلاعات میدانی نشان می‌داد که عاملان ناامنی در منطقه که از توزیع‌کنندگان مواد مخدر هستند، تا به امروز دو مرتبه دیگر هم با درگیر شده‌اند.

دستگیری 13 نفر از اوباش مشهد

به گزارش مشهد فوری ،دو گروه از عاملان ناامنی و شرارت در بولوار چمن پس از آنکه با دستور قضایی تحت تعقیب قرار گرفتند، در یک عملیات پلیسی مشهد زمینگیر و پشت میله‌های زندان آرام گرفتند.

گلایه مردمی و واکنش سریع انتظامی

اواخر هفته گذشته تعدادی از ساکنان بولوار چمن در تماس با پلیس ضمن اعلام درگیری شدید بین دو گروه از اوباش در منطقه، نسبت به رفتار هنجارشکنانه افراد مذکور که سابقه نزاع دسته جمعی با سلاح سرد، سرقت، فروش مواد مخدر و زورگیری‌های متعددی داشتند گلایه‌مند و از همین رو درخواست برخورد قاطعانه با این افراد شرور را مطرح کردند.

همزمان با اعلام این واقعه موضوع به سرعت به سرهنگ آقا بیگی، فرمانده انتظامی مشهد اطلاع داده شد و در پی آن دستورات ویژه‌ای در این زمینه صادر و از مأموران کلانتری مصلی خواسته شد تا هرچه سریع‌تر به محل اعلام جرم اعزام و ضمن بررسی ماجرا، اقدامات پلیسی مورد نیاز را انجام دهند.

اندکی بعد تیم تجسس کلانتری که جرم در محدوده آن‌ها به وقوع پیوسته بود در منطقه حاضر و طبق بررسی آثار و اخذ توضیح شاهدان ماجرا، به این جمع بندی رسیدند که لحظاتی پیش از حضور آن‌ها در بولوار چمن دو گروه از افراد شرور منطقه به جان هم افتاده و پس از ایجاد رعب و وحشت و راهبندان در منطقه، حدود 6 نفر از طرفین نزاع با ضربه سلاح سرد بشدت مجروح شده‌اند.

از سوی دیگر جمع‌آوری اطلاعات میدانی نشان می‌داد که عاملان ناامنی در منطقه که از توزیع‌کنندگان مواد مخدر هستند، تا به امروز دو مرتبه دیگر هم با درگیر شده‌اند.

13 شرور کت بسته تحویل دادسرا شدند

درحالی که هرلحظه احتمال درگیری مجدد بین افراد شرور در منطقه وجود داشت، ماجرا به اطلاع مقام قضایی در دادسرای ناحیه 7 مشهد رسید و از همین رو دستور دستگیری تمامی افرار شرور صادر شد. پس از کسب دستور قضایی تیم ویژه‌ای از مأموران کلانتری مصلی ردزنی عاملان ایجاد رعب و وحشت در منطقه را آغاز و به همین واسطه پی بردند که بیشتر مجرمان در خیابان چمن 57،56 و 60 مخفی شده‌اند.

از همین رو محل حضور مجرمان خطرناک به محاصره پلیس درآمد و در سه عملیات همزمان، 13 نفر از افراد شرور پیش از هر واکنشی دستگیر و دستبند فولادی اجرای قانون دور دستان آن‌ها گره خورد.

تشکر اهالی از این اقدام

از سوی دیگر برخی از ساکنان منطقه که شاهد این عملیات ضربتی پلیس بودند با مراجعه به مأموران ضمن قدردانی از این اقدام قضایی و انتظامی، خواستار اشد مجازات برای عاملان این اقدام مجرمانه شدند.

در ادامه متهمان به مقر پلیس منتقل و پس از انجام مراحل انتظامی و اخذ اظهارات اولیه پلیسی، به دادسرای ناحیه 7 مشهد منتقل شدند.

پرونده مجرمان که به شعبه 751 ارجاع شده بود توسط بازپرس حسینی مورد رسیدگی دقیق قرار گرفت و با توجه به سابقه شرارت‌های متعدد افراد بازداشت شده، پس از تفهیم اتهام به آن‌ها و صدور قرار بازداشت عاملان ناامنی، پرونده دراختیار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت تا تحقیقات بیشتری در رابطه با دیگر اقدامات مجرمانه افراد شرور صورت پذیرد.

ازطرفی تحقیقات قضایی نشان می‌داد سال گذشته تعدادی از منازل مسکونی این اوباش هم به خاطر فروش مواد مخدر پلمب شده بود.

منبع: قدس

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها