آخرین جزئیات پرونده ضاربان دانشجوی آمر به معروف در پارک قیطریه

شواهد نشان می‌دهد که هنوز اقدامی برای دستگیری ضاربان دانشجوی ناهی از منکر پارک قیطریه در دستور کار نیروی انتظامی قرار نگرفته است.

آخرین جزئیات پرونده ضاربان دانشجوی آمر به معروف در پارک قیطریه

یک فیلم 26 ثانیه‌ای چند روز گذشته در خبرگزاری تسنیم منتشر شد که بازتاب گسترده‌ای نیز در دیگر رسانه‌های داخلی پیدا کرد. در این فیلم زنی با حجاب غیرمناسب در حال توهین و تهدید مرد جوان دیگری است که به او تذکر می‌دهد تا حجابش را رعایت کند.

آنچه در این فیلم مشاهده می‌کنید، بخشی از حادثه‌ای است که چند روز قبل در پارک قیطریه تهران روی داده است.

در این ماجرا دانشجویی که با هدف امر به معروف به زنان که کشف حجاب کرده‌اند، تذکر می‌دهد که در نهایت زنان و پسران قانون‌شکن اقدام به ضرب و جرح دانشجوی آمر به معروف می‌کنند.

فردای روز حادثه با پیگیری‌های خبرنگار ، این دانشجو به مقر پلیس تهران رفت و ماجرا را به یکی از مسئولان ارشد نیروی انتظامی شرح داد. این مسئول ارشد انتظامی وعده داد که تا دستگیری ضاربان پارک قیطریه پرونده را پیگیری خواهد کرد امّا به گفته این دانشجو، تاکنون هیچ تماسی از سوی پلیس و مقامات انتظامی با او صورت نگرفته و ضاربان دانشجوی آمر به معروف هنوز شناسایی نشده‌اند و احتمالاً دستور تعقیب کیفری ضاربان و قانون‌شکنان نیز از سوی مقامات قضایی صادر نشده است.

در ماه‌های اخیر برخی افراد قانون‌شکن بدون توجه به خواسته‌های جامعه ایران که همیشه بر اساس اصول شرعی و دینی رفتار کرده است، به مخالفت با مساله حجاب پرداخته‌اند که یکی از احکام جدایی‌ناپذیر دین است. اقدامات غیرانسانی چون ضرب و شتم آمران به معروف در حالی از سوی هنجارشکنان بیشتر شده است که در بیشتر مواقع این شهروندان عادی هستند که اقدام به امر به معروف کرده و زیرپاگذاشتن قانون را از سوی عده‌ای محدود تذکر می‌دهند. در چنین شرایطی افکار عمومی منتظر برخورد جدی و شدید با افرادی است که اقدام به قانون‌شکنی کرده‌اند.

منبع: خبر فارسی

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    آیا مسئولین به برخوردهای اخیر با آمران امربه معرف فکر کرده اند؟ چرا مردم باتوجه به عواقب چنین برخوردهایی بازهم به آنها اعتراض میکنند؟ جامعه دچار سرگشتگی شده گرانی بی برنامگی دولت اختلاس های کلان اختلاف طبقاتی وو...‌مردم رانارازی کرده.وقتی پاسخی برامشکلاتشان نمی یابند. با کمترین تحریک دست به یقه میشوند. چرا برخورد با آمران بزرگ نمایی میشود.؟ آمار نزاع های خیابانی که در سطح کشور با کمترین اعتراض منجر به جرح وقتل میشود‌.بیان وریشه یابی نمیشود.؟امیدوارم هرچه زودترامکاناتی پیش بیاید که آرامش به جامعه برگردد.

  • علی
    0

    همینطوری بشین و امیدوار باش که آرامش به جامعه برگرده خخخخخ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها