توصیه توئیتری و معنادار عطاءالله مهاجری به مقامات انگلیس

عطاءالله مهاجرانی در توئیتی به بوریس جانسون توصیه کرد بیشتر درباره ایران مطالعه کند.

توصیه توئیتری و معنادار عطاءالله مهاجری به مقامات انگلیس

عطاالله مهاجرانی در حساب توییتری خود نوشت:

مقامات انگلستان، به ویژه بوریس جانسون که شاهین نخست وزیری را ترامپ بر سرش نشاند! کتاب خاطرات تونی بلر را دو بار بخواند.

تونی بلر که به تونی بلایر، یعنی تونی دروغگو موسوم شد. کمک به صدام در جنگ علیه ایران را اشتباه استراتژیک آمریکا و انگلیس می داند. اشتباهی ویرانگر(A journey p388)

تونی بلر نوشته است:

آنچه را فکر می کردم انجام می دادم، اما به خدا قسم، آرزو می کنم که کاش آن کار ها را انجام نداده بودم!(A journey. P 435)

منبع: خبرآنلاین

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • برادر
    0

    با زدن اين تيتر ها نمي شود نا امني در خليج فارس را نا ديد گرفت هر انفجار نفتكش يعني سه ما تحريم بيشتر حداكثر تحريم مطمئن باشيم بيش از 15 الي 20 سال نخواهد بود يعني 80 سال داري 100 بشي مي بيني يا 20 سال داري وارد 40 سال پايان جواني شدي مي بيني به دنيا نيامدي بري سربازي بيايي پايان تحريم . نسل جديد دائم سوال مي كنند ما نسل 57 تا 77 حتي 80 از جنگ فقط شنيديم نديديم عزيزان نگران نباشيد شما هم مي بينيد تا بهميد ايثار گذشت و همدلي باعث شد ما از صدام شكست نخوريم بله تجربه جنگ داريم بازم تجربه . خليج فارس ايران محل دفن ريگان = خليج فارس ايران محل دفن ترامپ

    نظرات شما -
    • بُزک نمیر بهار میاد
      0

      این آقای برادر! همچی با چرتکه عمر مردم را جمع و تفریق می کند که انگار جوجه دو روزه باشیم. مگر یک ادم چند بار به دنیا میاد و چندسال عمر می کند و چه تضمینی برای 100 ساله شدن دارد که 20 سالش را هدیه به تمایلات جهانگشایانه فلان مقام کند. پدران ما که چهل سال از عمرهاشان با همین وعده ها سر کردند. امیدوارم تو این 20 سال ادعایی و خیالی ایشان بسیاری از عزیزان خودش تلف شود تا دیگر به همین سادگی تحت تاثیر آموزشهای متحجرانه خلق خدا را گوسفند قربانی تلقی نکنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها