کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ارمنستان درتهران برگزار می‌شود

شانزدهمین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ارمنستان 12 و 13 تیر ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ارمنستان درتهران برگزار می‌شود

با توجه به برگزاری شانزدهمین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان در تاریخ‌های ١٢ و ١٣ تیرماه ١٣٩٨ در تهران ، سید کاظم سجادی سفیر کشورمان در ارمنستان با مهر گریگوریان معاون نخست وزیر جمهوری ارمنستان و رئیس طرف ارمنی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور در محل نخست وزیری دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار سجادی با اشاره به تصویب موافقت‌نامه تعرفه ترجیحی بین ایران و اتحادیه اوراسیا در مجلس شورای اسلامی به موضوعات مورد نظر شامل گسترش همکاری‌های دو جانبه و چند جانبه در حوزه‌های مختلف انرژی، ترانزیت، کشاورزی و.. اشاره و بر ضرورت پیگیری آن از سوی طرف ارمنی تاکید کرد.

همچنین مهر گریگوریان معاون نخست وزیر و رئیس طرف ارمنی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور نیز در این دیدار با تایید مطالب مطروحه از سوی سفیر کشورمان در ایروان اظهار امیدواری کرد که برگزاری شانزدهمین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور باعث توسعه و گسترش روابط دو جانبه و چند جانبه شود.

در پایان این دیدار نیز مقرر شد جلسه کارشناسی دیگری به منظور پیگیری موارد مرتبط با شانزدهمین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور در هفته آتی برگزار شود.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها