شروع مقتدرانه سلسائو

تیم ملی برزیل در دیدار افتتاحیه رقابت های کوپا آمه‌ریکای 2019 موفق شد با نتیجه 3-0 بولیوی را از پیش رو بردارد.

شروع مقتدرانه سلسائو

شاگردان تیته در نیمه اول این دیدار نتوانستند دروازه حریف را باز کنند اما دو گل از کوتینیو و یک گل از اورتون در نیمه دوم، یک پیروزی پر گل را برای سلسائو رقم زد.

برزیلی ها بازی را بهتر آغاز کردند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 5 به گل برسد اما واکنش خوب دروازه بان بولیوی مانع از گلزنی فیرمینو شد.

برتری تیم میزبان ادامه داشت و در دقیقه 11، روی یک ضربه کرنر، تیاگو سیلوا می توانست دروازه حریف را باز کند اما ضربه سر او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

فشار حملات برزیل ادامه پیدا کرد اما دفاع فشرده بولیوی مانع از ایجاد موقعیت گلزنی جدی روی دروازه این تیم می شد و در نهایت نیمه اول بدون اینکه توپی از خط دروازه ها عبور کند، به پایان رسید.

نیمه دوم هم با حملات برزیل آغاز شد و این بار این تیم خیلی زود به گل رسید. شوت ریچارلیسون در محوطه جریمه بولیوی به دست بازیکن حریف برخورد کرد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. کوتینیو پشت ضربه قرار گرفت و علی رغم شیرجه خوب دروازه بان بولیوی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

تنها سه دقیقه بعد، کوتینیو خود و تیمش را دو گله کرد. روی حرکت خوب روبرتو فیرمینو از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه بود که کوتینیو با ضربه سر، حساب کار را 2-0 کرد.

بعد از این گل بازی برای لحظاتی متعاادل تر شد اما در دقیقه 61 این تیم می توانست به گل سوم برسد اما واکنش خوب دروازه بان بولیوی، مانع از گلزنی دیوید نِرِس شد.

در ادامه کمی از فشار حملات برزیل کاسته شد اما سرانجام دردقیقه 85، بازیکنان این تیم توانستند برای بار سوم دروازه حریف را باز کنند. اورتون که در سمت چپ زمین صاحب توپ شده بود، با یک حرکت در عرض عالی، با شوتی دیدنی از پشت محوطه جریمه توانست دروازه بولیوی را باز کند.

بازیکنان بولیوی که چیزی برای از دست دادن نداشتند، در دقایق پایانی یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه برزیل ایجاد کردند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 3-0 برزیل به پایان رسید.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها