آخرین قیمت خودروهای پرفروش بازار/ پژو ۲۰۶ در محدوده ۷۸ میلیون تومان ایستاد


25 خرداد 1398 - 09:04
5d0474ea2dbdc_5d0474ea2dbde
روزنامه دنیای اقتصاد در گزارشی قیمت انواع خودرو پرفروش بازار را اعلام کرد.

در این جدول قیمت پراید در حالی ۵۰ میلیون تومان اعلام شده است که بنا به گفته فعالان بازار روز پنجشنبه این خودرو به قیمت ۴۹ میلیون و دویست هزار تومان به فروش رسید. 

جدول قیمت خودرو

روزنامه دنیای اقتصاد در گزارشی قیمت انواع خودرو پرفروش بازار را اعلام کرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5d0474ea2dbdc_5d0474ea2dbde
25 خرداد 1398 - 09:04

در این جدول قیمت پراید در حالی ۵۰ میلیون تومان اعلام شده است که بنا به گفته فعالان بازار روز پنجشنبه این خودرو به قیمت ۴۹ میلیون و دویست هزار تومان به فروش رسید. 

جدول قیمت خودرو

منبع: خبرآنلاین

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


728

نظرات 11
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
کاربر ناشناس 2 2 پاسخ 1398/3/25 -22:35

اقا والا نخرید

کاربر ناشناس 1398/3/26 -13:04

کسانی که میخرن مصرف کننده واقعی نیستن مشتی دلال هستن باعث هر چی گرونی هستن سودجو ن

شهروند 4 0 پاسخ 1398/3/25 -19:13

با قیمتی که برای پراید اعلام کردی. تو کشور عراق میشه یه لندکروز وی ۶ خرید شرم اور خجالت بکشید پراید چی داره قیمت ۵۰ ملیونی اعلام کردید ..اگه یکی از معاونین یا مدیران صنعت خودرو از کارخانه تا دم در خونه خودشون سوار شدند بد قیمت ۵۰ ملیونی رو روش بزارید ......مایه شرم ساری ...جای تأسف داره ...خجالت چیز خوبی کن ظلم کنید اگه مسولین محترم قوه قضاییه عاملین این نابسامانی رو پیدا می کردند و اعدامشون می کردند کسی جرعت نمی کرد پراید ۶ ملیونی رو ۶۰ تا ۵۰ ملیون بفرش برسونه ....‌شرم بر شما که هرج و مرج درست کردید

کاربر ناشناس 1398/3/26 -13:00

این سخن درسته اما ما مردم‌ چیزی که تو کشور گرون میشه بیشتر سمتش میریم و حاضریم تو صف طویل ساعت ها بایستیم درست برعکس این قضیه سایر کشورها چیزی گرون میشه ازش دوری میکنن یا خرید نمیکنن مانند چین

هامون 8 0 پاسخ 1398/3/25 -11:25

لعنت بر مسببانش باد بیست میلیون گرون میکنید ، پنج تومن میارید پایین مگه پراید و پژو چقدر بود که الان مردم باید با چهل و سه م. خوشحال باشن مگه غیرازینکه کمتر از یک سال و نیم پیش بیست الی بیست سه بود!!!

کاربر ناشناس 1398/3/25 -12:56

پژو ۱۲ملیونی شده ۸۵چخبره پراید۶ملیونی شده ۵۷ملیون نیسان زامیاد ۱۲ملیونی شده ۱۰۵ملیون این جمهوری اسلامی هم هیچ

darzaheri 1398/3/25 -14:30

اخه این قیمت ها وخودتون مسخره این یه جون چندسال باید کارکنه تا یه پراید اشغال بخره

کاربر ناشناس 1398/3/25 -14:52

امیدوارم مردم فعلا نخرن چون هنوز قیمت خودروها تغییری نکرده پراید ۷میلونی شده ۵۰میلیون این کجاش اومده پایین فقط دارن مردمووسوسه میکنن ۲الی۳میلیون که قیمتوبیارن پایین مردم احمق هم فورامثل ملخ هجوم میارن میخرن یکم تحمل داشته باشیدنخرید

کاربر ناشناس 11 3 پاسخ 1398/3/25 -11:02

خودتان مصخره هستید نه ما

ایرانی 15 0 پاسخ 1398/3/25 -09:27

آخ جون! پراید چقدر ارزون شد، فقط 50 میلیون. ایول!!!!!

رضا 1398/3/25 -14:33

نمیدونم مردوم رو خر فرض میکنن یا....

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
مهم‌ترین رهبران جهان را که جنازه‌شان گم شده است بشناسید/ از ناپدید شدن هیتلر و شایعه زنده بودنش تا ناپدید شدن جنازه صدام و رضا شاه و حل کردن جسد تزار روسیه در اسید
سازوکار حزبی برای بررسی پرونده اخلاقی مدیران اصلاح طلب نداریم / «نجفی» عضو کارگزاران بود، چرا از انتصاب او حمایت کردند؟ / حاشیه های اخلاقی مدیران، اصلاح طلب و اصولگرا نمی شناسد
اینفوگرافی؛ تعداد ناوهای جنگی 8 کشور اول جهان/ ایران در رتبه‌ چهارم قرار دارد
بنیاد مستضعفان؛ سازمانی با بیش از 56 هزار میلیارد درآمد؟ / از شایعه ساخت باشگاه در دبی تا هزینه 100 میلیارد تومانی برای یک ساختمان
آمریکایی‌ها معتقدند ظریف سرشان کلاه گذاشته / ترامپ برای انتخابات به عکس یادگاری با روحانی نیاز دارد / آمریکا در جنگ با ایران پیروز نمی‌شود
بیت‌کوین چیست و چگونه کار می‌کند؟ / معرفی کامل این ارز دیجیتال
در این دوره مردم به سمت حرکات پوپولیستی نخواهد رفت/ به جز مرحوم هاشمی بقیه باور به رییس‌جمهور شدن نداشتند/مردم از دو جناح رویگردانند/ نگاه‌های یک طرفه چالش جریان اصولگرا است