ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های دولتی لرستان تغییر کرد

معاون استاندار لرستان از تغییر ساعت کاری ادارات، دستگاه‌های دولتی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر موسسات عمومی غیر دولتی این استان خبر داد.

ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های دولتی لرستان تغییر کرد

محمد موحدپور اظهار داشت: ساعات کاری همه ادارات و دستگاههای دولتی، بانک ها، شهرداری ها و سایر موسسات عمومی غیر دولتی بنا به دستور استاندار لرستان از فردا شنبه ۲۵ خرداد ماه تغییر خواهد کرد.

وی، افزود: استاندار لرستان بر اساس اختیارات محوله و بنا به تصویب نامه هیئت وزیران، به منظور صرف جویی در مصرف انرژی، به ویژه رعایت الگوی مصرف برق و در راستای افزایش پایداری شبکه و جلوگیری از خاموشی و قطعی برق این تصمیم را اتخاذ کرده و این تصمیم از فردا شنبه ۲۵ خرداد ماه تا ۱۵ شهریورماه لازم الاجرا خواهد بود.

معاون استاندار لرستان، گفت: در این راستا حضور کارکنان دستگاههای اداری و اجرایی در دوره زمانی ذکر شده از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ و ۴۵ دقیقه و پنج شنبه ها از ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ ضروری خواهد بود.

معاون استاندار لرستان با اشاره به اینکه مدیران دستگاههای اجرایی موظفند پس از پایان ساعات کار اداری نسبت به صرف جویی در مصرف برق نظارت لازم را داشته باشند، گفت: ساعات کار بیمارستان ها، مراکز درمانی، خدماتی، امداد رسانی و آتش نشانی به روال معمول خواهد بود.

موحد پور، تصریح کرد: بنا به دستور استاندار شرکت توزیع برق نیز به منظور کنترل و نظارت بر مصرف برق توسط ادارات و سازمان ها در دوره زمانی یاد شده موظف است که گروهایی تشکیل داده و نتیجه را هر ۱۵ روز یک بار به استانداری گزارش کند.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها