انقلاب فرانسوی رئال مادرید؛ زبانی که قرار است بیش از پیش به گوش برسد

تعداد نفراتی که در رختکن رئال مادرید فرانسوی صحبت می‌کنند دو رقمی شده است.

انقلاب فرانسوی رئال مادرید؛ زبانی که قرار است بیش از پیش به گوش برسد

فضای رختکن رئال مادرید در فصل 20-2019 بیش از همیشه فرانسوی خواهد بود. با انتقال فرلاند مندی، مدافع چپ فرانسوی لیون اکنون شمار فرانسوی زبانان حاضر در رئال به عدد 10 رسیده است.

بعد از لوکا زیدان، کریم بنزما، رافائل واران و تئو هرناندز، فرلاند مندی به پنجمین بازیکن فرانسوی رئال مادرید تبدیل شده است. به این 5 بازیکن، باید ادن هازارد و تیبو کورتوای بلژیکی را هم اضافه کرد که به زبان فرانسوی تکلم می‌کنند.

افزون بر این 7 بازیکن، 3 عضو کادر فنی رئال مادرید یعنی زین الدین زیدان و دو دستیار او، داوید بتونی و حمیدو ام‌سعیدی نیز فرانسوی هستند تا تعداد فرانسوی زبانان رختکن رئال مادرید رسما دو رقمی شده باشد.

اما این تعداد هنوز هم قابل افزایش است. علاقه زیزو به جذب پل پوگبا دیگر بر همگان ثابت شده و هافبک فرانسوی شاید در این تابستان بالاخره طعم همکاری با زیدان را بچشد. سادیو مانه، مهاجم سنگالی لیورپول نیز دیگر بازیکنی است که نام او در اطراف رئال به گوش می‌رسد و البته هنوز هم نباید نام کیلیان ام‌باپه را کاملا از یاد برد.

شاید این جو رئال، دوست داران فوتبال را به یاد بارسلونا در سال های پایانی دهه 90 بیندازد؛ سال هایی که بارسلونا با هدایت لویی فن‌خال هلندی به میدان می‌رفت و در مقاطعی، حتی 8 بازیکن هلندی را در رختکن خود داشت.

منبع: نود

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها