تابش: دنبال بستن تیم سپاهان هستم نه جمع آوری مدرک علیه پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه جذب کاوه رضایی و بشار رسن را تایید و تکذیب نمی‌کند، گفت: دنبال جمع کردن تیم هستم نه اینکه علیه پرسپولیس مدرک جمع آوری کنم.

تابش: دنبال بستن تیم سپاهان هستم نه جمع آوری مدرک علیه پرسپولیس

تیم فوتبال سپاهان اصفهان بلافاصله پس از نایب قهرمانی در رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر، وارد بازار نقل و انتقالات تابستانی شد تا بازیکنان مدنظر امیر قلعه نویی را جذب کند. مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان درباره خریدهای اخیر این تیم، جدایی سیاوش یزدانی و خالد شفیعی، مذاکره با کاوه رضایی و بشار رسن و پرونده شکایت از باشگاه پرسپولیس گفتگو کرده است.

هر بازیکنی که قلعه نویی بخواهد می‌گیریم
مدیرعامل سپاهان اصفهان درباره لیست خرید این تیم و بازیکنانی که تا به امروز جذب شده‌اند به خبرنگار مهر، گفت: ما بر اساس نظر کادر فنی بازیکن می‌گیریم. دوستان لطف دارند با من درباره این موضوع مشورت می‌کنند و من هم نظرم را می‌دهم اما نگاه کلی ام این است که هر آنچه کادر فنی می‌خواهد فراهم کنیم. آقای قلعه نویی مربی بزرگ و کارنامه داری است. به همین خاطر اطمینان و اعتماد کاملی به ایشان دارم و با هر بازیکنی در لیستش باشد وارد مذاکره می‌شویم تا او را بگیریم.

دو، سه بازیکن دیگر هم می‌خواهیم
تابش درباره روند جذب بازیکن در سپاهان افزود: تمام مسائل را بررسی می‌کنیم تا بخواهیم با یک بازیکن قرارداد ببندیم. الان هم دو سه بازیکن دیگر می‌خواهیم که قرار است ظرف چند روز آینده با آنها مذاکراتمان را ادامه دهیم تا بتوانیم خیلی زود لیست بازیکنان مد نظر آقای قلعه نویی را تکمیل کنیم و آنها را در اختیار کادر فنی قرار دهیم.

خالد شفیعی می‌رود؛ سیاوش هم که رفته است
تابش درباره جدایی خالد شفیعی از جمع زردپوشان اصفهانی گفت: او قرار بود نیم فصل از تیم جدا شود اما این اتفاق نیفتاد. فکر می‌کنم شفیعی این بار می‌رود و فصل آینده در سپاهان حضور نخواهد داشت.

وی درباره جدایی سیاوش یزدانی از سپاهان افزود: درباره این بازیکن موضوع فرق می‌کند. تمایل داشتیم قرارداد یزدانی را تمدید کنیم. به خاطر یکسری مسائل که درست نیست بگویم، این اتفاق رخ نداد. در تهران هم با این بازیکن جلسه گذاشتیم. یزدانی دوست داشت درباره بحث رفتن به خارج از کشور اتفاقاتی در قراردادش بیافتد که به هر دلیلی به توافق نرسیدیم و یزدانی به طور قطع از سپاهان جدا شد.

بازیکنان فوق‌العاده ای جذب کردیم
مدیرعامل سپاهان در ادامه صحبت‌هایش بار دیگر به خریدهای سپاهان اشاره کرد و گفت: پس از جدایی قطعی سیاوش یزدانی بازیکن مدنظر آقای قلعه نویی را هم گرفتیم. ولیسانی سابقه بازی در لیگ برتر و سن و سال مناسبی دارد تا بتواند ارزش‌های خود را برای سپاهان نشان دهد. بازیکنان فوق‌العاده خوبی مثل او و محمدرضا حسینی را جذب کردیم و فکر می‌کنم نکته مهم هم این بود که توانستیم تقریباً در کنار جذب آنها بازیکنان کلیدی تیم را نیز حفظ کنیم.

جذب کاوه رضایی و بشار رسن را نه تأیید می‌کنم نه تکذیب
تابش درباره صحبت‌های صورت گرفته در خصوص جذب کاوه رضایی و بشار رسن تاکید کرد: صحبت‌هایی در این باره می‌شود اما من نه تأیید می‌کنم نه تکذیب. هر وقت توافق نهایی صورت بگیرد آن را منتشر می‌کنیم.

وی درباره حضور چند بازیکن در لیست مازاد نیز افزود: این کلمه را دوست ندارم. بازیکن زحمت می‌کشد و درست نیست بگوییم او در لیست مازاد قرار گرفته است. برای ادامه همکاری باید توافقات صورت بگیرد. گاهی این اتفاق می‌افتد و گاهی هم مجبوریم خداحافظی کنیم.

پیشنهاد چهار میلیاردی به محمدرضا حسینی؟
مدیرعامل سپاهان در واکنش به صحبت‌های سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن که گفته بود محمدرضا حسینی پیشنهاد چهار میلیاردی داشته است افزود: محمدرضا بازیکن با شخصیتی است و خوشحالیم چنین بازیکن خوش فکر و با اخلاقی را گرفتیم اما واقعاً همیشه این صحبت‌ها بوده است که ما به فلان بازیکن چندین میلیارد داده‌ایم. من به آقای آذری احترام می‌گذارم. او شخص محترمی است. حرف من کلی است و می‌خواهم بگویم اگر آقایان می‌توانند به مسائل تیم خودشان بپردازند. محمدرضا حسینی بازیکن آزاد بود که او را گرفتیم. پس چنین بحث‌هایی هم نباید صورت بگیرد.

وی افزود: من همیشه گفته‌ام باشگاه‌هایی که در موردشان صحبت زیاد است را به طور شفاف جلسه بگذاریم و ببینیم ریخت و پاش کدام تیم‌ها بیشتر است

بودجه ۹۰ میلیاردی داریم اما نه فقط برای فوتبال
تابش درباره میزان بودجه فصل جاری باشگاه سپاهان گفت: بالای ۹۰ میلیارد تومان بودجه داریم اما برای ۸۰ تیم که همگی هم برای قهرمانی می‌جنگند. برخی باشگاه‌ها که همه اسمشان را هم می‌دانیم فقط فوتبال دارند اما سپاهان در بسیاری از رشته‌ها در بخش زنان و مردان فعال است.

دنبال کارهای تیمم هستم نه مدرک علیه پرسپولیس
‌مدیرعامل سپاهان در خصوص پیگیری این باشگاه بابت پرونده‌ای که علیه پرسپولیس تشکیل داده است، خاطرنشان کرد: دنبال بستن و جمع کردن تیمم هستم نه جمع‌آوری مدرک علیه پرسپولیس. ذهنم را درگیر چنین مسائلی نمی‌کنم و امیدوارم همگی در فصل جدید از فوتبال لذت ببریم!

منبع: مهر

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها