واکنش علم‌الهدی به سفر آبه شینزو به ایران/هرکس گول بخورد وثوق‌الدوله این دوره می‌شود/از کجا معلوم مذاکرات به نتیجه برسد حرم امام رضا، بقیع نشود؟

خطیب نماز جمعه مشهد گفت: روزی که آمریکا از برجام خارج شد زمانی بود که اروپایی ها به آمریکا ضمانت دادند که ایران را در برجام نگه دارند و نگذارند ایران به فعالیت هسته‌ای برگردد. حالا ۱۷ ماه دیگر مساله انتخابات آمریکا است و عملکرد ترامپ و سیاستش از بین بردن فناوری هسته ای ایران است.

واکنش علم‌الهدی به سفر آبه شینزو به ایران/هرکس گول بخورد وثوق‌الدوله این دوره می‌شود/از کجا معلوم مذاکرات به نتیجه برسد حرم امام رضا، بقیع نشود؟

حجت‌الاسلام سیداحمد علم‌الهدی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته حرم رضوی گفـت: روز چهارشنبه سالروز تخریب قبور ائمه بقیع بود. در سال ۱۳۴۴ قمری در مدینه قبور ائمه بقیع را تخریب کردند و دقیقا ۹۷ سال از این ویرانی می‌گذرد. ظاهرا این بود که وهابی‌ها آمدند و به عنوان جریان وهابیت شهر را فتح کردند و قبور را تخریب کردند. خراب کردن ائمه بقیع در نتیجه تهاجم دشمن نبود و نتیجه یک معامله بود. وقتی وهابی‌ها را مکه گرفتند شریف مکه به مدینه فرار کرد و لشگر وهابی او را تعقیب کردند و مردم مدینه در مقابل لشگر ملک عبدالعزیز ایستادند و شکست سختی به آنها دادند.

او ادامه داد: دولت بریتانیا که سیاستش سلطه وهابیت بر حرمین شریفین بود با شریف مکه وارد مذاکره شد و گفتند تو بیا مدینه را به عبدالعزیز بده و در مقابل دو کشور عراق و اردن را به تو می‌دهیم. شریف مکه هم برحسب این معامله مدینه را تسلیم کرد و نتیجه آن این شد که وقتی بر مدینه مسلط شدند حرم اهل بیت را ویران و سادات و شیعه را قتل عام کردند و در مدت ۵۰ سال آنها را از همه حقوق زندگی محروم کردند و حتی برای درمان بیماری آنها به پزشکان اجازه معاینه نمی دادند. این نتیجه مذاکره بود. افراد قبل از نسل ما حرم ائمه بقیع را زیادت کرده بودند. این بخاطر یک معامله و مذاکره بود.

اهم صحبت‌های او به نقل از خبرگزاری‌ها از این قرار است:

*این جریان اروپا و آمریکا با معامله و مذاکره به پیروزی رسیده اند. فکر نکنید مذاکره پیروزی بدون خونریزی است و اگر پیروزی باشد نیز این پیروزی به نفع آنها است و بعد که مسلط شوند بیشترین خونریزی را به راه می اندازند. از کجا معلوم این مذاکره های امروز به نتیجه برسد و حرم امام رضا بقیع نشود. آن روز دشمن از اسلام سیلی نخورده بود. امروز که سیلی خورده چه خواهند کرد.

واکنش علم‌الهدی به سفر آبه شینزو به ایران/هرکس گول بخورد وثوق‌الدوله این دوره می‌شود/از کجا معلوم مذاکرات به نتیجه برسد حرم امام رضا، بقیع نشود؟

*یک مقدار توجه کنید به این زمزمه‌های دشمن برای حل مشکلات اقتصادی ما نیست و این راه میان بر دشمن بر کشور ما است. آنها در برجام مانور دادند که جلوی فعالیت هسته‌ای ایران را گرفتند. با مذاکره سانتریفیوژهای ما به حلب بدل شد. اگر قرار است به برجام عمل شود تحریم ها برداشته شود ایران رشد می‌کند و رشد ایران یعنی قدرت مقاومت و غلبه یمن بر آل‌سعود که آنها می خواهند جلوی رشد ایران را بگیرند.

* روزی که آمریکا از برجام خارج شد زمانی بود که اروپایی ها به آمریکا ضمانت دادند که ایران را در برجام نگه دارند و نگذارند ایران به فعالیت هسته‌ای برگردد. حالا ۱۷ ماه دیگر مساله انتخابات آمریکا است و عملکرد ترامپ و سیاستش از بین بردن فناوری هسته ای ایران است. برحسب این مساله اینها رای می آورند و این برنامه شورای عالی امنیت ملی با کمال اقتدار تصویب کرد. در این دوماهه یا باید مشکلات اقتصادی را حل کنند و این مساله اروپا و آمریکا را بیچاره کرده است. وزیر امورخارجه آلمان برای همین سراسیمه به ایران آمد. آمریکا هم بیچاره است چون مردم جهان می‌گویند آمریکا از ایران شکست خورد. اینکه مدام میانجی می‌فرستند برای همین است که ما در برجام باقی بمانیم.

*اگر ما همچنین رهبری نداشتیم چه می‌شد و اگر رهبری مانند رهبر ما در مدینه بود قبور ائمه بقیع تخریب نمی‌شد. وحشت ما از افراد سست عنصر است که نکند گول بخورند. این اعلام رئیس‌جمهور که اگر خواسته‌های ما عملی نشد به فناوری هسته‌ای برمی گردیم پیگیری کنید . اگر کسی در مقابل این جریان بایستد وثوق‌الدوله این دوره است و نامش در تاریخ ثبت خواهد شد.

* شما مرد و زن چهل سال ایستادید الان هم بایستید تا حرم امام رضا ویران نشود و اسلام سقوط نکند. آنچه مسلم است وعده خدا راست است؛ خدا به ما وعده داده کفاری که می‌خواهند با شما توطئه کنند به توطئه خود مبتلا خواهند شد.

27216

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • حسین شاهکرمی
    0

    اینکه مذاکره میشود یا نمیشود.. اینکه نتیجه ای دارد یا ندارد.. اینا همش به کنار.. من فقط میخوام بدونم این مملکت چند تا رهبر و رئیس جمهور داره که هر کسی در هر مقامی نطق میفرماید؟ رهبر معظم جواب دادن و تموم شد یکی به این و امثالهم بگه به شما چه آخه؟

    نظرات شما -
    • یه نفر
      0

      آی گفتی....

  • فاطمه خشنود
    0

    امریکا صداقت وشایستگی مذاکره ندارد

  • مش سعید
    0

    اینکه برای رسیدن به یک هدف آن هم تخریب دولت آسمان و ریسمان به هم بافته بشه تنها از دست یک هنرمند برمیاد آن هم جناب علم الهدی هست! نقد سازنده همیشه جایگاه مطلوب داره و دولت هم کوتاهی ها و مشکلاتی داشته و داره و کسی هم منکرش نیست‌. اما طوری که ایشان همیشه عتاب آلود به دولت حمله میکنند با نقد فرق داره . ازین کلمات بوی دیگه ای به مشام میرسه. البته مغالطه در کلام ایشون سابقه دار هست. به طور مثال علیرقم توضیحات کامل دکتر صالحی مبنی بر کذب بودن موضوع سیمان ریختن در راکتور اراک اما گویا این دروغ بزرگ هنوز به مذاق این امام جمعه بزرگوار! و برخی همپالگی های ایشان شیرین است!!

    نظرات شما -
    • سید علی منتظری
      0

      سلام البته سر تعظیم فرود آوردن به قلدوران وحشی نشان از ضعف و زبونی است. مشکل اینجاست که در این کشور آقایون مسئولین و آنها که دنبال لفت و لیس خود هستند بیشتر دنبال مذاکره و رفت و آمد هستند. اگر مسئولین ما به معنای خاص به مولی ما امیر المومنین علیه السلام اقتدا میکردند و برخی از شبها تو خیابانهای این کشور ناشناس را میفتادند تا در دل این مردم را بشنوند، مطمئن باشید این مملکت فقیر نخواهد داشت. اون موقع همین فقرا سینه چاک آنها بودند. ولی زهی خیال باطل. فقط شعار . فقط این مردم شدند ابزار دست آقایان برای رسیدن به امیال شون.

  • خدیجه کردی
    0

    باید قبول کنیم

  • ناصر رمضانی
    0

    اگر ما هم از بیت المال حقوق ثابت و خونه داشتیم حرف از مقاومت میزدیم ... ما همیشه در برابر غرب تسلیم شدیم اما با هزینه بسیار بالا ... حضور شینزوآبه بهترین فرصت برای نشان دادن چراغ سبز به آمریکا و تحمیل شرایطمون به آمریکا برای آغاز مذاکرات بود . ترامپ فقط فکرش منافع اقتصادیه میشه با پول ساکتش کرد و همینکه اهل نوشیدن مسکرات نیست به نظرم انسان بدی نباشه چون به همه وعده های انتخاباتیش هم عمل کرده و نخوردن مسکرات و وفای به عهد هم که جزو دستورات قرآنه پس نمیتونه آدم بدی باشه

    نظرات شما -
    • Osanloo mojtaba
      0

      سلام به نظرم اون وقت میشدیم مثل همون گاو شیرده

  • جواد
    0

    با پذیرش میانجی، بهتر و بدون سانسور میتونیم حرفمون رو به گوش دنیا برسونیم. و با یک حرکت تمام بازی رسانه ای دشمن رو پنبه کنیم

  • علی هوشی
    0

    شایداگرطبق شروط ایران مذاکره کرد بهترازردان باشه بالاخره این مسائل یک جایی ویک روزی بایدحل بشه

  • احمد
    0

    با سلام امروزه هزاران انرژی بی خطر کشف شده دنیا هسته را کنار گذاشت به جهت مضرات ان الان از خورشید دارند انرژی می گیرند ما از نفت وگازمان که به دنیا ارزان می دهیم بیشتر می توانیم انرژی بگیریم انرژی هسته ای مضر سلامت مردم است سرطان اسم عوارض ژنتیکی معلولتها از جمله عوارض این نوع انرژی است الان کسانی که نزدیک این مراکز هستند دچار انواع بیماری های لا علاج ازجمله سرطان اسم وکمترین ان امراض پوستی بعضا جنین های مادران دچار بیماری های ژنتیکی وناقص الخلقگی اری اگر می شد باید تا انجا که می شد از انرژی های بی خطر وارزان استفاده می شدالان از باد هم انرژی می گیرند ما که دنبال بمب هسته ای نیستیم وحرام می دانیم چرا اینقدر به این انرژی نیم قرن پیش چسبیده ایم. اگر می دانستیم به جای اضافه کردن سانتریفیوژ ان مراکز را فضای سبز وبرای انرژی از دیگر انرژی های سالم بی خطر استفاده می کردیم. ما الان نفت وگاز را ارزان می فروشیم وده ها برابر خرج انرژی هسته ای می نماییم در حالی که از نفت وگاز بیشتر می توانیم انرژی بگیریم. اری تا انجا که می شود باید از انرژی های سالم بی ضرر استفاده شود هسته ای حتی زباله هایش هم مضر محیط وباعث سرطانی شدن اطراف ان منطقه می شود

  • Osanloo mojtaba
    0

    مشکل خودمون هستیم چون سواد رسانه ای نداریم فقط اگر ۵درصد مردم کشورم میتونستن شروع کنن به آگاه کردن مردم الان ما تو بهشت زندگی میکردیم هرکسی با ۲ تا شایعه میتونه یه شهر رو تخریب کنه راحت اختلاس کنه و راحت فرار کنه ما مطالبه گری نیاز داریم از تمام مسئولین این کشور

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها