احتمال ماندن انصاری‌فرد در ناتینگهام فارست قوت گرفت

یک رسانه انگلیسی از احتمال ماندن مهاجم ملی پوش فوتبال کشورمان در تیم ناتینگهام فارست خبر داد.

احتمال ماندن انصاری‌فرد در ناتینگهام فارست قوت گرفت

سایت فارست وایتل فوتبال انگلیس، با انتشار گزارشی درباره وضعیت مهاجمان ناتینگهام فارست از احتمال ماندن کریم انصاری فرد مهاجم ملی پوش کشورمان در این تیم خبر داد.

این سایت با اشاره به ابراز تمایل ناتینگهام فارست برای جذب لورنس شانکلند مهاجم ۲۳ ساله آیر یونایتد اسکاتلند نوشت، اگر هلال سودانی (مهاجم ناتینگهام) به المپیاکوس فروخته شود، ممکن است مارتین اونیل (سرمربی ناتینگهام فارست) برای فصل آینده به مهاجم دیگری در تیم نیاز داشته باشد.

مهاجمانی مانند جیسون کومینگس، زاک کلاف و آپوستولوس ولیوس در گروند سیتی مازاد محسوب می‌شوند و پیش بینی می‌شود ناتینگهام فارست آن‌ها را بفروشد.

انتقال هلال سودانی به المپیاکوس یونان و فروش مهاجمان یاد شده به این معنا خواهد بود که لویس گرابان، داریل مورفی، کریم انصاری‌فرد و تایلر واکر همچنان مهاجمان ناتینگهام فارست برای فصل آینده چمپیونشیپ خواهند ماند.

کریم انصاری‌فرد و مورفی در سال ۲۰۱۹ در امر گلزنی موفق نبودند، به طوریه که این ۲ در ۵ ماه آخر روی هم رفته ۴ گل به ثمر رساندند؛ بنابراین ممکن است که حضور چهره‌ای جدید در خط حمله مفید باشد.

گفتنی است قرارداد کریم انصاری فرد با ناتینگهام فارست یک سال و نیمه است و او یک فصل دیگر با این تیم دارد و طبق گزارش تیم‌های ترکیه‌ای، اسکاتلندی و یونانی خواهان کریم هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها