افزایش قیمتی در بازار مبلمان نداریم

رئیس اتحادیه درودگران و مبل سازان گفت: افزایش قیمتی در این صنف نداریم و هم اکنون بازار مبلمان در رکود است.

افزایش قیمتی در بازار مبلمان نداریم

علی عباسی، رئیس اتحادیه درودگران و مبل سازان گفت: افزایش قیمتی در این صنف نداریم و هم اکنون بازار مبلمان در رکود است.

رئیس اتحادیه درودگران و مبل سازان با اشاره به اینکه قیمت‌های متفاوتی در بازار مبلمان به چشم می‌خورد، تصریح کرد: این مبلغ از ۲ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان در بازار موجود است.

عباسی با بیان اینکه حدود ۲۵ هزار واحد رسمی در تهران مشغول به فعالیت اند، اظهار کرد: از این میزان، حدود ۸۰ درصد بصورت رسمی و پروانه دار مشغول به کارند.

رئیس اتحادیه درودگران و مبل سازان با تاکید بر اینکه کمبود مواد اولیه، یکی از مشکلات موجود در این صنف به حساب می‌آید، افزود: ۷۰ درصد این مواد اولیه تولید داخل است و ۳۰ درصد مابقی از خارج کشور وارد می‌شود.

بیشتر بخوانید:

عباسی با بیان اینکه مبلمان به کشور‌های حوزه خلیج فارس و آفریقا صادر می‌شود، گفت: متاسفانه بسیاری از مشکلات برای صادرات در این صنف وجود دارد که مشکلات ارزی نمونه‌ای از این موارد است.

رئیس اتحادیه درودگران و مبل سازان از نمایشگاه مبلمان که قرار است در کشور عراق برگزار شود خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه از ۳۰ خرداد شروع و تا ۵ تیرماه ادامه دارد.

به گفته عباسی، وارداتی در بازار مبلمان نداریم.

رئیس اتحادیه درودگران و مبل سازان با تاکید بر اینکه خرید مردم برای مبلمان کاهش پیدا کرده است، گفت: امیدواریم که مشکلات موجود در بازار مبلمان همچون وام بانکی، تولیدات و کمبود مواد اولیه در این صنف به زودی مرتفع شود.

عباسی در پایان درباره تحقق در این صنف گفت: بازار مبلمان برای تحقق این شعار، برنامه‌هایی را در دستور کار خود قرار داده است که امیدواریم تا پایان سال، این مهم، محقق شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها