دلایل قطع همکاری فدراسیون فوتبال با مربیان استقلالی و پرسپولیسی چه بود؟

فدراسیون فوتبال ایران تصمیم گرفت تا با رضا شاهرودی و سهراب بختیاری زاده قطع همکاری کند.

دلایل قطع همکاری فدراسیون فوتبال با مربیان استقلالی و پرسپولیسی چه بود؟

پس از قطع همکاری فدراسیون فوتبال بازلاتکو کرانچار کروات که کارنامه فوق العاده‌ای داشت و توانست تیم ملی امید را به مرحله نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ برساند، فدراسیون فوتبال به امیر قلعه نویی، علیرضا منصوریان، افشین قطبی، جواد نکونام، یحیی گل محمدی، خداداد عزیزی، مهدی تارتار، عباس چمنیان، عبدالله ویسی و ... پیشنهاد دادند که هیچ کدام نپذیرفتند و سرانجام فرهاد مجیدی هدایت یوز‌های جوان را برعهده گرفت.

سرمربی سابق استقلالی‌ها که در هفته‌های پایانی لیگ هجدهم جایگزین وینفرد شفر آلمانی شد و در چند بازی روی نیمکت استقلال نشست، با اعلام حمید استیلی و موافقت مهدی تاج سرمربی تیم ملی امید شد.

مجیدی در دوران بازیگری در تیم‌های استقلال، الوصل، الغرافه، الاهلی، راپیدوین و ... دارد و در زمان مربیگری نیز کار خود را با استقلال شروع کرد و سپس سرمربی موقت تیم شد و در ۵ بازی هدایت تیم را برعهده داشت.

حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران در مصاحبه هایش اعلام کرد که از بین گزینه‌هایی که داشتیم به این جمع بندی رسیدیم که فرهاد مجیدی با نتایج خوبی که در ۵ بازی استقلال روی نیمکت آبی پوشان به عنوان سرمربی گرفت و دانش فنی که دارد می‌تواند به امید‌های ایران کمک کند و او را برای نشستن روی نیمکت ­تیم امید انتخاب کردیم.

ساعتی پیش، نشست این مربی در در مرکز ملی فوتبال با حمید استیلی برگزار شد و در پایان مقرر شد تا سهراب بختیاری زاده و رضا شاهرودی از تیم ملی امید جدا شوند و فدراسیون فوتبال ایران تصمیم گرفت تا با این ۲ مربی قطع همکاری کند. بر همین اساس قرار است تا در روز‌های آینده، مجیدی دستیارانش را معرفی کند.

دلیل قطع همکاری این بود که شاهرودی و بختیاری زاده به دلایل شخصی که داشتند، دوست نداشتند تا با مجیدی همکاری کنند. این تیم برای صعود به المپیک باید در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ آسیا در تایلند به مرحله نیمه نهایی بازی‌ها راه پیدا کند. این بازی‌ها با حضور ۱۶ تیم برگزار می‌شود و ایران در سید چهار این بازی‌ها قرار دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها