حمله هولناک به زنِ آمربه معروف و فرزندش +فیلم

امام‌ جمعه خمام جزئیات ضرب و شتم یک بانوی آمر به معروف گیلان در خمام را تشریح کرد.

حمله هولناک به زنِ آمربه معروف و فرزندش +فیلم

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حامد اسدالله‌زاده با تشریح جزئیات ضرب و شتم یک بانوی آمر به معروف گیلان در خمام، اظهار کرد: ضاربان این بانوی گیلانی افرادی بودند که با کشف حجاب کامل، در مقابل شهرداری خمام در حال رقصیدن بودند.

وی با بیان اینکه عوامل ضرب و شتم این بانوی آمر به معروف، سوار بر سه خودرو بودند که از این میان دو خودرو بومی و یک خودرو مربوط به مسافران بود، گفت: زمانی که این بانوی مؤمنه به خانم‌های بی‌حجاب در حال رقص تذکر لسانی می‌دهد سه نفر از آن‌ها به وی حمله کرده و تلاش می‌کنند تا چادر او را از سرش بردارند.

امام‌جمعه خمام با اشاره به حمله‌ور شدن افراد خاطی به این بانوی محجبه افزود: یکی دیگر از این خانم‌ها از پشت به این بانوی محجبه حمله کرده و او را به زمین می‌زند و زمانی که متوجه تلاش وی برای تماس گرفتن با نیروی انتظامی می‌شوند تلفن همراه او را نیز می‌شکنند.

وی به ضرب و شتم کودک بانوی آمر به معروف توسط یک مرد اشاره کرد و گفت: یکی از مردان متخلف در این ماجرا نیز قصد حمله به این بانوی آمر به معروف را داشت که فرزند ۱۰ ساله این بانوی مؤمنه مانع اقدام او می‌شود در این حین این کودک نیز مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد‌.

امام‌جمعه خمام با بیان اینکه در حال حاضر افراد حاضر در یکی از خودرو‌های متخلف دستگیر شدند، افزود: دو خودروی متخلف دیگر متواری بوده و تحت پیگرد قانونی هستند.

اسدالله‌زاده با درخواست از مراجع قضایی جهت رسیدگی جدی به چنین اقدامات هنجارشکنانه‌ای گفت: توقع می‌رود تا در چنین مواردی دستگاه قضایی و دادستانی به‌عنوان مدعی‌العموم ورود کند.

طی روزهای گذشته یک بانوی آمر به معروف و فرزندش به دلیل انجام تذکر لسانی در راستای ترویج فرهنگ حجاب، توسط عده‌ای هنجارشکن در شهر خمام مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

حجم ویدیو: 1.16M | مدت زمان ویدیو: 00:00:16 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 15
  • محمد لنگرود .
    0

    ضمن حمایت قاطع از این بانوی فاطمی نژاد ، اولا خواستار اشد برخورد قانونی با این زنان هرزه خیابانی و اجرای حدود الهی بوده و ثانیا زنگ هشداری برای مردم غیرتمند و دیندار دانسته تا در صورت لزوم با آتش به اختیار تو دهنی به این مفسدین نادان ومردان بی غیرت به ظاهر مرد بزنند چون این علامتی از تعطیلی امر به معروف و حاکم شدن فساد فاسدین در جامعه میباشد ..

  • سایه ایرانی
    0

    خانم توکاری که به تومربوط نیست دخالت نکن شما حجاب خودت حفظ کن اونی هم که حجاب نداره خودش میدونه وخدا شما که ازخدا سختگیرترنیستی ؟

    نظرات شما -
    • اسماعیل
      0

      ظاهرا شما ایران زندگی نمی کنید کسی که به قانون کشورش احترام نگزارد شایسته احترام نیست

    • محمد علی برزگر
      0

      داداش حرف گنده تر از دهنت نزن اگه دوست داری زن و دختر نامحرم ببینی و حال کنی برو خارج اینجا جای این کارا نیست کسی که شهوتش بر عقلش غلبه کنه ، از حیوون پست تره. خدا توی قرآن درباره حجاب امر کرده.میتونی توی گوگل سرچ کنی. و اینکه خدا دستور داده مارو به امر به معروف و نهی... شما مخالف دستور خدایی ؟!! نمیشه که یه نفر توی کشتی ، اونجایی که نشسته رو سوراخ کنه. همه غرق میشن داداچ. حالا برو درساتو بخون بای

    • محسن
      0

      مگه مملکت هرکس هرکیه که عیسی به دینش موسی به دینش.خیلی هم مربوطه .اولا حجابش کامل بوده.اونی که حجاب نداره باید بزنی پدرش در بیاری هرچی رو نمیدیم هروز دارن لخت ترمیشن کسی نیست کاری کنه .قبلاً تو ماشین روسری در میارن الان تو خیابان لخت میرقصن حتما فردا هم میان تو خونت میگن می‌خوایم بازنت برقصیم نمیشه که قانون داریم شرع داریم حکم داریم .هرزنی بیخود می‌کنه ازین خلطابکنه.متاسفا مردم فقط حرف میزنی نگاه میکنن .باید پدرشون در بیاری که لخت نشن.اونی که زن بچه داره جرات نمیکنه بره پارک چون آدم های مثل شما هستن روسری لباس تنش نیست.خدا لعنتتون کنه که جامعه مارو به فساد کشوندین.بایدبرخوردبشه اجازه ندید کسی جرآت کنه روسری دربیاره کشف حجاب کنه .

  • کاربر ناشناس
    0

    اگه نیروی انتظامی ودادگاه با قاطعیت با این عاملان کثیف برخورد می کردن حالا شاهدجری تر شدن این موردا نبودیم

  • محمد داودآبادی
    0

    سلام خدایا کمک کن نفرین بر مسءولینی که با مماشات و بد عمل کردن و کسانی که سوء استفاده از موقعیت و پستشون میکنند تا اینجور تخلفات توجیه بشه و عده ای بهانه جویی کنند ؟ ! ؟ برخورد قاطع و عادلانه با این جور هنجارشکنی ها میتونه بازدارنده باشه

    نظرات شما -
    • علو
      0

      اینها نتیجه مسئولین هست

  • رضا قریب به بچه روستایی
    0

    عواقب بی سوادی مسئولان در تحقیق و پژوهش روانشناسی در جامعه ما و اعمال سلیقه بازی در تمامی مسولان این است . مسئولان نظام و حضرات حتی متدینین به خاصه بدنبال دلیل این رفتار نیستند تا ریشه یابی و بدرستی حل کنند . بدنبال پاک کردن صورت مسئله هستند . چرا ؟ چون بلد نیستند. از صبح بلند می شوند پاچه همدیگر را میگیرند . چرا ؟ چون کاری را به غیر از این بود نیستند . خلاصه تا زمانیکه احساسات و سلیقه بر علم و پژوهش غلبه کند همین آش هست و همین کاسه . خدا به داد بچه های ما برسه

  • محمدشکوری
    0

    ازکجا فهمیدیم امر به معروف بوده؟ امر به معروف وجود نداره تو فساد و رشوه....انجام بشه

  • سید احمد
    0

    دوستانی فرمودند قانون مملکت میگه حجاب ، و باید رعایت بشه! قانون از کلام خدا بالاتر شده؟ و در ضمن چرا قانون های مهم رعایت نمیشه که این همه دزدی ، رانت ، اختلاس انجام میشه ؟ چرا بچه های از ما بهترون در کانادا ، اروپا ، آمریکا مشغول خوشگذرانی هستند و امر به معروفی نمیشه ؟ همه تمرکز شده روی رعایت حجاب خانمها؟ به امید ظهور نجات دهنده حضرت مهدی که ریشه ظلم و فساد را خشک کند. آمین

  • مقدم
    0

    کشف حجاب تو کشوری که شهداش وصیت میکنن که :خواهرم حجاب تو از خون من رنگینتره ؛واقعا جای تاسف داره غیر از قانون شهروندی؛ اعتقادات وتدین کجا رفته؟؟؟

  • amir
    0

    واقعا قصه همین طوری بوده که تعریف می کنیدیایک طرفه بیان می کنید،تا به حال به کدام طرف مقابل اجازه داده ایدکه دررسانه ها پاسخگوی اعمال ورفتارخودباشد،به هرحال حفظ شئون وعرف جامعه لازم است،اجازه دهیدمردم خودقضاوت کنند

  • فرهاد صمدی نارمکی
    0

    لطفاً این بانوی مؤمنه یاهر کسی که کار ایشان راتأئید میکند این سوالی که برایم شُبهه بوجود آورده را به قصدامر به معروف پاسخ دهد (اجرتان با ا...)آیا احکام دین گزینشی ست؟یعنی اینکه اگر خانمی رعایت حجاب خود را سهواً یاعمداً سهل اِنگاری یارعایت نمی کند وبد حجابی میکند باید امر به معروف بشود ولی بعضی ها که به بالا بالا ها بند هستند وبه این مردم ومملکت خیانت می کنند( چه بسا خیلی ها شان عَلَناً) مثل آقازاده ها وژن برتر ها و اونایی که وام های چندین میلیاردی یا بلکه چندین هزار میلیاردی گرفته و قصد پرداخت کردن روندارند (وام های مُعَوَّ قه) وکسانی که اختلاس ودزدی های چندین میلیاردی یاچندین هزار میلیاردی میکنند وراست راست هم دارند تو این مملکت راه میرند وقوه ی قضائیه دستگیروبازداشت که هیچی امربه معروف هم که هیچی جرأت ندارند به هشون بگن بالای چشتون ابرواء وازاین قبیل اشخاص ها که به وفور یافت می شوند هم (((نبایستی امر به معروف بشوند)))؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟..........................چون باید احکام ودستورات قرآن گزینشی باشد اگه اینطور باشد این دین بافرقه ی بهائیت ووهابیّت چه فرقی می کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟......................لطفاً شُبه ی من وامثال مرا برطرف کنید تاگمراه نشویم.والسلام یاعلی مدد.

  • به دوست گرامی فرهاد
    0

    اینها همه دکان و بازار است که عوام را مشغول کنند و خودشان به دست بردن به بیت المال بپردازند ، حتما تا کنون نمونه های زیادی از آقازاده ها و ژن برتر ها را دیده آید که در غرب با چه پوشش هایی زندگی می کنند ، فیلم و عکس ها موجود است. یک عده با شعار اسلام آمده اند و تاکنون فقط مشغول چپاول بیت المال هستند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها