توضیحات سخنگوی سازمان ثبت احوال درباره رسید کارت ملی هوشمند

سخنگوی سازمان ثبت احوال گفت: افراد دارای رسید کارت ملی هوشمند برای انجام امور خود با مشکل مواجه نخواهند بود.

توضیحات سخنگوی سازمان ثبت احوال درباره رسید کارت ملی هوشمند

طبق اعلام ثبت احوال کشور آخرین مهلت اعتبار کارت ملی‌های قدیمی تا پایان سال ۹۷ بود، که بعد از تصمیمات گرفته شده از سوی سازمان مهلت اعتبار این کارت‌ها تمدید نشد.

باتوجه به اینکه بین ۸ تا ۱۰ میلیون نفر هنوز برای ثبت نام کارت ملی هوشمند خود اقدام نکردند و افرادی نیز برای ثبت نام کارت ملی هوشمند خود اقدام کرده اند رسیدی دریافت خواهند کرد که با آن بتوانند به روند کار‌های اداری و سایر اموری که نیاز به کارت ملی دارد، انجام دهند.

اما در این بین گزارش‌هایی از افراد که برای دریافت کارت ملی هوشمند خود اقدام و رسید دریافت کردند وجود دارد که برای انجام بعضی از امور خود با مشکل مواجه شدند.

درباره این موضوع سیف‌الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به روند انجام هر چه سریع‌تر برای دریافت کارت ملی‌های هوشمند اظهار کرد: برای حل مشکل کسانی که کارت ملی هوشمند ندارند دستورالعملی را صادر کردیم و ثبت نام کردند برایشان رسیدی صادر می‌کنیم و در حین ثبت‌نام در اختیارشان قرار گیرد.

سخنگوی سازمان ثبت احوال با بیان اینکه هزینه صدور کارت ملی هوشمند تغییری نکرده است، گفت: افراد با دریافت رسید تا زمان تحویل کارت ملی هوشمند برای انجام اموری که نیاز به مارت ملی هوشمند دارد، خود طبق دستور‌های داده شده با هیچ مشکلی مواجه نخواهند شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها