دلایل برانکو برای رد پیشنهادات/ این پرسپولیس عشق منه

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات سرخپوشان در پرسپولیس می‌ماند و امیدوار به کسب قهرمانی در آسیا است.

دلایل برانکو برای رد پیشنهادات/ این پرسپولیس عشق منه

اوایل فروردین ماه سال ۱۳۹۴ بود که برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب شد و توانست به رویای هواداران این تیم رنگ واقعیت ببخشد.

سرخپوشان تیمی پر هوادار و پرطرفدارترین تیم ایران و آسیا هستند، اما پیش از حضور مرد کروات اغلب با حواشی درگیر بودند و در خیلی از فصل‌ها نتایج ضعیفی کسب می‌کردند، اما پس از حضور برانکو قهرمانی‌های متفاوت را درو کردند. در دوران ۴ ساله حضور مرد کروات تنها قهرمانی در آسیا برای پرسپولیس بدست نیامد که این هدف برانکو برای سال جدید است.

البته در دوران درخشش برانکو چند تغییر مدیرعاملی، یک محرومیت از سوی فیفا (محرومیت از خرید بازیکن در ۲ پنجره نقل و انتقالاتی)، رفتن چندین ستاره از تیم نظیر مهدی طارمی، رامین رضائیان، محسن مسلمان، وحید امیری، صادق محرمی و فرشاد احمدزاده) برای پرسپولیس رخ داد، اما او نشان داد مربی بزرگی است و نتاسج خوبش را تکرار کرد.

ایوتنکوویچ با پرسپولیس چهار سال شیرین را تجربه کرد و از افتخارات او می‌توان به قهرمانی در ایران، موفقیت در آسیا و حتی پیروزی خاطره انگیز ۴-۲ برابر استقلال اشاره کرد، اما پس از پایان لیگ هجدهم و ثبت دبل (قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی) خبری مبنی بر رفتن برانکو از پرسپولیس منتشر شد که صحت نداشت.

پس از اینکه در هفته‌های گذشته رسانه‌های عربستانی خبر از عقد قرارداد برانکو ایوانکوویچ با باشگاه الاهلی عربستان خبر دادند و نوشتند باشگاه الاهلی قرارداد اولیه‌ای با برانکو امضا کرده و این مربی کروات قرار است در راستای فسخ قراردادش با باشگاه پرسپولیس با توافق طرفین اقدام کند، سبب شد تا هواداران تیم سرخپوش نگران جدایی سرمربی کروات شان باشند، اما مدیران پرسپولیس در این باره بیان کردند که جای نگرانی نیست و طلب یک میلیون یورویی این مربی به زودی پرداخت می‌شود.

برانکو ۶۵ ساله در ۴ سال اخیرش در پرسپولیس عملکرد فوق العاده‌ای داشته و موفق به قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام شده و همچنین نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورده است و با تلاش هیئت مدیره و مدیرعامل طلب یک میلیون یورویی این مربی و دستیارانش آماده شده و به زودی به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

برانکو به مدیران پرسپولیس و دوستان نزدیکش گفته که اگر طلبش را دریافت کند در پرسپولیس می‌ماند و با صحبت‌های مدیرعامل، برانکو دیگر در پرسپولیس ماندنی شد و در لیگ نوزدهم هدایت این تیم را برعهده دارد. او به دوست‌ها و نزدیکاش بیان کرده پرسپولیس را دوست دارد و در این تیم می‌ماند.

قرارداد برانکو برای لیگ نوزدهم یک میلیون و ۲۰۰ هزار یورو است و این درحالیست که الاهلی عربستان برای به خدمت گرفتن برانکو، پیشنهاد ۴ میلیون یورویی ارائه داده است. البته باید طلب این مربی در لیگ هجدهم به حسابش واریز شود و با توجه به مشکلاتی که وجود دارد، برانکو فرصت بیشتری را به مدیران تیم سرخپوش داده تا این اتفاق رخ دهد و به همین دلیل او در لیگ نوزدهم و در پرسپولیس خواهد ماند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مختار
    0

    البته که لنگ پولی نداره ب برانکو بده مگه بول بهش بده.خخ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها