فتحی: استراماچونی با مطالعه کامل آمد/ تنها آیتمی که راجع به آن بحث نکردیم، مبلغ قرارداد بود

مدیرعامل استقلال می‌گوید که روند مذاکره با استراماچونی همانند یک ماراتن بود.

فتحی: استراماچونی با مطالعه کامل آمد/ تنها آیتمی که راجع به آن بحث نکردیم، مبلغ قرارداد بود

امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره انتخاب استراماچونی به عنوان سرمربی جدید آبی‌های پایتخت اظهار کرد: تاریخ اعلام سرمربی طولانی نشد بلکه روند مذاکره طولانی شد و یک ماراتن مذاکره داشتیم. به لطف خدا این اتفاق مثبت برای باشگاه استقلال رخ داد. ما بیش از دو هفته مذاکره طولانی مدت داشتیم. او در این مدت در حال بررسی شرایط سخت‌افزاری و نرم‌افزاری استقلال بود و در همین هفته گذشته دستیاران او به ایران آمدند و امکانات استقلال را بررسی کردند. در نهایت پس از کش و قوس‌های فراوان و صحبت‌های فی‌مابین، بامداد امروز قرارداد نهایی امضا شد و او به مدت دو فصل به عنوان سرمربی استقلال فعالیتمی‌کند. امیدواریم حضور ایشان منشأ خیر و برکت برای باشگاه بزرگ استقلال باشد و این تیم را به جایگاه اصلی‌اش بازگرداند.

او درباره مبلغ قرارداد استراماچونی با استقلال گفت: او با مطالعه کامل به استقلال آمده و در جریان تاریخ استقلال بود. در این مدت طولانی برای من جالب بود که شاید تنها آیتمی که درباره آن صحبت نشد، مبلغ قرارداد بود. او از جمله مربیانی بودند که بیشتر دنبال امکانات باشگاه بودند تا بتوانند دانش و تجربه خودش را منتقل کند. امیدواریم ایناتفاق خوب و میمون برای استقلال رخ دهد.

مدیرعامل استقلال درباره آخرین وضعیت سید مهدی رحمتی که اخباری مبنی بر حضورش در باشگاه پدیده وجود دارد، بیان کرد: من هم این خبر را در فضای مجازی دیدم و هنوز با او صحبت نکردم، در نتیجه اطلاع خاصی راجع به این موضوع ندارم. قرارداد رحمتی با استقلال تمام شده ولی قطعاً با او راجع به تمدید قرارداد صحبت خواهیم کرد.

فتحی در ادامه درباره وضعیت پژمان منتظری برای ماندن در استقلال گفت: هنوز او را پس از بازی دوستانه با کره ندیدم ولی قطعاً زمانی که برگردد با او صحبت می‌کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا وریا غفوری و علی کریمی در استقلال ماندنی شدند، توضیح داد: با این دو بازیکن مذاکره داشتیم ولی هنوز نتیجه نهایی مشخص نیست. وضعیت این دو بازیکن، امروز یا فردا مشخص می‌شود و به اطلاع هواداران می‌رسانیم.

مدیرعامل استقلال درباره پاتوسی تصریح کرد: در مورد پاتوسی، باشگاه استقلال باید به باشگاه کیپ‌تاون پرداختی داشته باشد و به همین دلیل با باشگاه کیپ تاون صحبت می‌کنیم.

فتحی در پاسخ به این سوال که آیا با بازیکن جدیدی قرارداد امضا کردند، اظهار کرد: با ۳-۴ بازیکن صحبت کردیم که هنوز نهایی نشده و در روزهای آینده اعلام می‌کنیم.

فتحی در خاتمه درباره پرونده شفر و وضعیت او افزود: امیدوارم پرونده شفر با خوبی و خوشی ختم شود. برای او در ادامه مسیر آرزوی توفیق و موفقیت دارم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها