تگرگ هایی که مردم جهان را شوکه کرد! + تصاویر

روز گذشته بارش تگرگ های عجیب و بزرگتر از توپ تنیس جنوب کشور آلمان، توانست خسارت های مالی زیادی را به اتومبیل ها و خانه ها ایجاد کند.

تگرگ هایی که مردم جهان را شوکه کرد! + تصاویر

در میان پدیده های مخرب طبیعی می توان به موارد مختلفی اعم از زلزله، آتشفشان، سیل، طغیان، طوفان، بارش تگرگ و... اشاره نمود که بنابر برخی دلایل مختلف سالانه در اقصی نقاط جهان رخ می دهند و می توانند خسارت های زیادی را وارد سازند و جان تعداد قابل توجهی از انسان ها را بگیرند.

با این حال اکثر این حوادث و سوانح بنابر دستگاه های مدرن و بروزی که امروزه در دست استفاده است، قادر به پیش بینی هستند که با این وجود با اطلاع رسانی های پیاپی می توان چنین سوانحی را پیشگیری کرد و از خسارت های ناشی از آن پرهیز نمود. اما برخی دیگر از این پدیده های طبیعی همانند زمین لرزه ها، آتشفشان و... قابل پیش بینی نیستند و به همین دلیل نمی توان اطلاع رسانی نمود.

از این رو چنین سوانحی سالانه جان تعداد زیادی از انسان ها را به خطر می اندازند و می توانند خسارت های مالی و جانی زیادی را به بار آورند. برای مثال روز گذشته ویدیوهای عجیب و باور نکردنی در رسانه های آلمانی از بارش وحشتناک تگرگ منتشر شد که توانست با حواشی و واکنش های متعددی روبرو شود.

همان گونه که در تصاویر مشاهده می کنید، ابعاد این تگرگ های آسمانی بسیار بزرگ و کاملا کشنده هستند که از مهم ترین خسارت هایی که این تگرگ ها ایجاد نموده اند، شامل اتومبیل ها، خانه ها و... اشاره نمود که می توانند خسارت های متعددی را ایجاد سازند.

با این حال تصاویر ویدیوهایی که از این سانحه وحشتناک در صفحات مجازی منتشر شده اند، نشان دهنده این هستند که ابعاد و اندازه این تگرگ ها چیزی نزدیک به 11 سانتی متر و یا چیزی بزرگتر از توپ تنیس می باشد که بی شک بسیار بزرگ و عجیب بودند. همچنین طبق رسانه های محلی، علیرغم خسارت های مالی وارده، تنها یک گزارش جانی از یک کودک 7 ساله اعلام شد که تحت درمان است.

منبع: نمناک

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها