دستگیری باند زورگیر در تعقیب و گریز پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: اعضای یک باند ۵ نفره زورگیری ساعات ابتدایی بامداد امروز در پی تعقیب و گریزی کوتاه مدت با شلیک پلیس متوقف و همگی دستگیر شدند.

دستگیری باند زورگیر در تعقیب و گریز پلیس

سرهنگ حسین براری اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری که طی آن سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید قصد زورگیری و سرقت یک دستگاه خودروی دیگر را داشته اند، تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از حضور پلیس در محل، فردی به ماموران مراجعه و عنوان کرد که ۵ سرنشین یک دستگاه خودروی پراید با تهدید اسلحه قصد سرقت خودروی وی را داشته اند که پس از مقاومت در برابر آنها و اطلاع به پلیس از صحنه متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با دریافت این گزارش، ماموران پلیس حین گشتزنی موفق به شناسایی خودروی پراید افراد زورگیر شدند و سارقان نیز با مشاهده ماموران ضمن بی توجهی به اخطارهای ایست پلیس به سرعت اقدام به فرار کردند.

وی یادآور شد: در این تعقیب و گریز ماموران با استفاده از قانون به کار گیری سلاح و شلیک سه تیر هوایی و ۲ تیر به لاستیک خودروی افراد زورگیر موفق به توقیف آن شدند.

براری گفت: خودروی متعلق به سارقان زورگیر در حوالی پل ولایت متوقف و ماموران با کمک ۲ گشت دیگر پلیس، هر ۵ سرنشین پراید را دستگیر کردند.

وی همچنین با اشاره به زخمی شدن یکی از سارقان و انتقال وی به بیمارستان، از ادامه تحقیقات از ۴ زورگیر دیگر خبر داد و گفت: همزمان با این تحقیقات تاکنون ۳ شهروند با مراجعه به کلانتری شکایت خود را از این باند که قصد سرقت خودروهای آنان را نیز داشته اند، اعلام کردند.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه در پایان گفت: پلیس برای تامین امنیت شهر و برخورد با سارقان و زورگیران قاطعانه عمل کرده و تحت هیچ شرایطی اجازه ناامنی به چنین اراذلی را نمی دهد.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها