کیهان: چرا ادعای افراطیون مدعی اصلاحات درباره «پرستو» دروغ محض بود؟!

روزنامه کیهان نوشت: سخنگوی کارگزاران درباره اقدام محمدعلی نجفی به قتل همسر دوم خود گفت:‌واقعیت این است که انسان‌های بزرگ ممکن است اشتباه‌های بزرگی داشته باشند.

کیهان: چرا ادعای افراطیون مدعی اصلاحات درباره «پرستو» دروغ محض بود؟!

مرعشی در گفت‌وگو با کارگزاران گفت: ارزیابی من این است که آقای نجفی با توجه به شرایطی که خودشان از آنها اطلاع داشتند، نباید پست شهرداری را می‌پذیرفتند. ما در آن زمان بنا نداشتیم در احوالات شخصی ایشان تفحص کنیم. به عقیده من مهم‌ترین اشتباه زندگی ایشان، پذیرش مسئولیت شهرداری تهران بود. در شرایطی که ایشان از نهادهای امنیتی هشدارهای لازم را دریافت کرده بودند.
وی می‌افزاید: صحبت‌هایی از حضور زنی در زندگی ایشان بود. خبر اولیه توسط یکی از نهادهای امنیتی مطرح شده بود، ما جلسه تشکیل دادیم و از ایشان سؤال کردیم و ایشان تکذیب کردند. ما هم تکذیبیه ایشان را مبنا قرار دادیم. ببینید! نه من، بلکه همه روی حضور ایشان در منصب قدرت اتفاق‌نظر داشتند، فقط آقای کرباسچی با شهردار شدن دکتر مخالف بودند.
مرعشی گفت: خیلی زود مشخص شد که آقای نجفی در مخمصه بزرگی افتاده است. مخمصه‌ای دونفره که یک سوی آن خانم میترا استاد بود و سوی دیگر آقای دکتر؛ ازدواجی که از ابتدا به صلاح هیچ‌کدام نبود. هر دو متوجه اشتباه‌شان شده بودند اما من نمی‌دانم چرا آقای نجفی از هیچ‌کس کمک نخواستند یا تلاش نکردند که مشکل را به شیوه‌های بهتری حل کنند.
وی همچنین گفته است: در زمان استعفای نجفی مسائل پشت‌پرده برای همه روشن شده بود. اختلاف‌نظری بین شورا پیش آمده بود. ما معتقد بودیم باید تمرکز را بر بیماری آقای نجفی بگذاریم و این درحالی بود که برخی دیگر اصرار داشتند باید کمپین نه به استعفا راه‌اندازی شود و به ماندن ایشان اصرار ورزید.(!)
آنچه در میان اظهارات کسانی چون مرعشی و کرباسچی روشن می‌شود، این است که نهاد امنیتی، نسبت به گرفتاری نجفی و فقدان صلاحیت وی هشدار داده بود. بر همین اساس نیز وزارت کشور، با شهرداری نجفی مخالفت کرد اما با پافشاری و اصرار آقای روحانی مجبور به تأیید و حکم شهرداری نجفی شد.
این روند، پاسخ به یک دروغ بزرگ است و آن اینکه برخی افراطیون مدعی اصلاحات مدعی شده بودند مقتول، پرستو بوده است. این تعبیر در این‌باره عامل بررسی‌های امنیتی برای جمع‌آوری اطلاعات یا تخریب حیثیتی سوژه موردنظر به کار می‌رود.
اگر واقعاً مقتول «پرستو»ی فلان نهاد امنیتی بود، آیا همان نهاد امنیتی پیشاپیش هشدار می‌داد و مهره ادعایی را لو می‌داد و می‌سوزاند؟!

منبع: خبرآنلاین

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • لاله
    0

    اصلاح طلب ها ازهیچ بی حیثیتی برای رسیدن به قدرت اباء ندارند وبرای رسیدن به قدرت دست به هرکاری می زنند ازدومیلیارد دادن تا درلیست قرارگرفته وراهی مجلس وشورا ی شهر شوند تا با اسلحه یک بیجاره رابه قتل رسانده وبعد عنوان پرستو به او دهند

    نظرات شما -
    • آشنا
      0

      قبول دارم که اصلاح طلبا هم مث اصولگراها فلانکاره هستند. ولی کیهان خود را به کوچه علی چپ زده است. .... چون مرعشی گفته است که: پرستوپروران و پرستوسازان مخالف نجفی بودند و پرستوشان از قبل آماده بود تا اگر نجفی پایش را از گلیمش بیرون تر بگذارد و قصد آمادگی برای ریاست جمهوری کرد ادبش کنند. آخه کسی با دو سابقه وزارت ، سابقه سازمان برنامه و بودجه، سابقه سازمان گردشگری، سابقه شهرداری کم کم می توانست گزینه اصلاح طلبا بشه... بله اینه داداش. کیهان شطرنج خوب بلد است و خودش مربی پرستوسازان است.

  • ثهران
    0

    این نتیجه بردن ابروی دیگران است روحانی 4سال کوبید بر طبل دولت قبل ولی اکنون ملت ارزوی همان دوران را دارند نجفی به محض شهردار شدن شروع کرد به اتهامات کذب زدن به شهردار موفق وپرتلاش قالیباف که هر روز و هرماه پروژهای بزرگی را افتتاح میکرد وخدمات زیادی به تهران کرد ولی خدا جایی حق است و خود نجفی در دامی گرفتار شد که ابروی خودش و هم قطارانش را بر باد فنا داد

  • کاربر ناشناس
    0

    همه کسانی که نجفی را انتخاب نمودن برای شهرداری خبر داشتند که موفق نخواهد شد فقط چون بهترین مهره بود تا قالیباف خدمتگزار را بکوبند انتخابش کردند و کاری هم به موفق یا ناموفق بودنش نداشتند واکنون هم باید در مقابل قتلی که کرده گردن به حکم قانون بنهند و فشار و وفرا فکنی نکند

  • mokhatab
    0

    این لاله خانم نگفتند که چطور نجفی می توانسته با ارتکاب قتل به ریاست و قدرت برسد؟ لابد خودکشی اش در هتل لاله هم می توانسته او را دبیر کل سازمان ملل کند؟ نخیر پرستوسازان محض رضای الهی و برای حفظ دین خدا ایشان را به این سرنوشت رساندند. به عنوان یک آدم معتقد فهمیدم الطاف خدا زیاده که سرنوشت ایشان به خودکشی نرسید. .. البته شکی نیست که ضعف شخصی خود ایشان هم موثر بوده. ولی پرستوها و عقبه ایشان جزو جنود الهی نیستند.

  • کاربر ناشناس
    0

    فقط اعدام تسلی دل بازماندگان خواهد شد و عدالت اجرا میشه

  • کاربر ناشناس
    0

    اقتدار و استقلال قوه قضاییه در چنیین پرونده های ظهور پیدا میکند چطور میگن نجفی به زندگی ادامه بده درحالی که زندگی یک نفر را با گلوله پایان داده به هر دلیلی قتل محکوم است از مجاری قانونی تکلیفش را روشن میکرد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها