نجات مرد فیلی از بیماری عجیب + عکس

زشت ترین مرد دنیا جوان 27 ساله ای که دچار بیماری مرد فیلی بود و در بدنش توموری با 3 کیلو وزن وجود داشت توسط پزشکان جراحی و درمان شد.

نجات مرد فیلی از بیماری عجیب + عکس

زشت ترین مرد دنیا را حتما میشناسید ، مردی که به دلیل درگیری با بیماری دردناک " مرد فیلی" چهره و حتی اعضای بدن غیرطبیعی دارد ، در بخشی از سرگرمی نمناک در مورد مشکل او قدری توضیح دادیم و گفتیم که هستند افرادی مبتلا به این مشکل که با تشخیص سریع به سمت بهبودی و درمان می روند مثل مرد جوانی که تصاویرش را در ادامه خواهید دید.

"انریکه گالوان" 27 ساله، با یک بیماری ژنتیکی به نام نوروفیبروماتوز تشخیص داده شد ، اختلالی نادر که باعث می شود تومورهای بزرگ و خوش خیم در بافت عصبی ایجاد شوند. در مورد این مرد جوان هم اختلال " مرد فیلی" توموری با وزن چند کیلویی ساخته بود که پزشکان موفق شدند طی چندین عمل جراحی آن را جدا کرده و بیمار را نجات دهند.

ماجرا به همین سادگی ها هم نبود و "انریکه" برای ویزیت شدن هم حتی مشکل داشت و بسیاری از بیمارستان ها و مراکز درمانی حتی از پذیرفتن او به عنوان یک بیمار خودداری می کردند چراکه وضعیت ظاهری و جسمی او ذهنیت متفاوتی ایجاد می کرد .

تا اینکه در نهایت بعد از 9 ماه تلاش "انریکه" موفق شد در یکی از بیمارستان ها مورد بررسی قرار گرفته و دوره ی درمانش را آغاز کند.

تومور های برجسته ای که روی یکی از شانه های "انریکه" وجود داشت تنها عوارض ایجاد شده توسط بیماری " مرد فیلی" نبود بلکه غده های پنهانی هم در بدن او شروع به رشد کرده بود که بایستی جراحی میشد. خوشبختانه بعد از مدتها دشواری تیمی مجرب روند درمانی او را آغاز کردند و حالا بعد از بارها جراحی تصویری از "انریکه " ی بهبود یافته منتشر شد ، مردی که پزشکان از بدنش نزدیک به 3 کیلو گرم تومور تخلیه کردند.

منبع: نمناک

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها