بارش پول از دستگاه خودپرداز ! + عکس

در یکی از ایستگاه های اتوبوس اتفاق عجیبی برای دستگاه خود پرداز افتاد و بدون وقفه شروع به بیرون ریختن پول ها کرد.

بارش پول از دستگاه خودپرداز ! + عکس

اتفاقی عجیب توسط دستگاه خودپرداز در یکی از ایستگاههای اتوبوس رخ داد تا به این نتیجه برسیم که خسته شدن از دست پول هم امکان پذیر است ؛ تصاویری که در این بخش از سرگرمی مشاهده می کنید مصداق همین موضوع است .

در یکی از خیابان های نزدیک خیابان آکسفورد ماموران امنیتی اطراف دستگاه خود پرداز ایستاده اند تا مسافران و رهگذران از کار عجیب و غریب دستگاه سو استفاده نکنند چراکه هرکسی شاید آرزوی دیدن چنین موقعیتی را دارد که روزی یک دستگاه ATM موجودی خود را بدون وقفه به بیرون بریزد و برای دریافت پول هیچ نیازی به رمز و کارت بانکی نباشد.

از قرار معلوم فردی درخواست وجه از دستگاه خود پرداز داشته که بعد از طی روال طبیعی اسکناس خود را دریافت می کند اما تحویل اسکناس متوقف نشده و بی وقفه ادامه می یابد ، درست مثل اینکه دستگاه دوست دارد سریعتر موجودی خود را به صفر رسانده و تخلیه شود در همین حین مامور پلیسی که مسئول ایستگاه است نزدیک دستگاه آمده و از برداشته شدن اسکناس ها توسط رهگذران جلوگیری می کند .

پرت شدن اسکناس ها از دستگاه خود پرداز ادامه دار بود و به این سادگی متوقف نمیشد برای همین یک کیف زیر دستگاه قرار داده شد تا اسکناس ها درون آن ریخته و در نهایت تحویل مسئول بانک داده شود.

منبع: نمناک

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • قاسم
    0

    خوبه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها