نعمتی: هر مسئولی باید به صورت شفاف لیست اموال و دارایی خود را اعلام کند

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: هر مسئولی که در مجموعه نظام سمت و جایگاهی دارد باید به صورت شفاف و روشن لیست اموال و دارایی خود را به مسئولین ذیربط اعلام کند.

نعمتی: هر مسئولی باید به صورت شفاف لیست اموال و دارایی خود را اعلام کند

بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تدوین آئین‌نامه اجرایی قانون رسیدگی به اموال مسئولان توسط قوه قضائیه گفت: تدوین آئین‌نامه و اجرای رسیدگی به اموال مسئولان یکی از اقدامات خوب آقای رئیسی در قوه قضائیه است که باید به رئیس قوه قضائیه تبریک گفت چرا که کاری را شروع کرده که به اعتقاد من ممکن است برای وی عوارض سنگینی هم داشته باشد.

وی افزود: واقعیت مطلب این است که این کار بسیار خوب است و بالاخره هر مسئولی که در مجموعه نظام سمت و جایگاهی دارد باید به صورت شفاف و روشن لیست اموال و دارایی خود را به مسئولین ذیربط اعلام کند و این اقدام حتما به ایجاد شفافیت در سطح جامعه کمک می‌کند و سره از ناسره تشخصی داده خواهد شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: با اجرای قانون رسیدگی به اموال مسئولان اینگونه نخواهد بود که حرف و حدیث‌های مختلفی در مورد مسئولان مطرح شود و اجرای این قانون به مسئولین خادم و زحمتکش که سال‌ها زحمت کشیده و همچنین سالم زندگی کرده‌اند کمک می‌کند.

نعمتی همچنین خاطرنشان کرد: امروزه حرف و حدیث‌های زیادی در سطح جامعه مطرح می‌شود که مسئولان اینطوری یا آنطوری هستند و حرف و حدیث‌های زیاد مطرح می‌شود که با اجرای قانون رسیدگی به اموال مسئولان و شفافیت در این حوزه هم در حوزه اموال مسئولان شفافیت ایجاد می‌شود و هم جلوی حرف و حدیث‌های ساختگی گرفته می‌شود.

وی در پایان گفت: اجرای قانون رسیدگی به اموال مسئولان اقدام خوب و مثبتی است و اجرای آن جای تقدیر دارد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    کسی راست نمیگه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها