یک دلیل افزایش قیمت خودرو مشخص شد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی یکی از دلایل افزایش قیمت خودرو را واسطه‌گری و دلالی در این بازار دانست و گفت: نظارت دولت بر بازار خودرو ضعیف است.

یک دلیل افزایش قیمت خودرو مشخص شد

سیدمهدی مقدسی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت بازار خودرو، گفت: طی ماه‌های اخیر شاهد وضعیت اسفناک و نگران‌کننده‌ای در بازار خودرو هستیم که این روند باید اصلاح شود.

وی یکی از دلایل افزایش قیمت خودرو را واسطه‌گری و دلالی در این بازار دانست و اظهار داشت: نظارت دولت بر بازار خودرو ضعیف است زیرا دلالان در این حوزه به راحتی جولان می‌دهند و در قیمت‌ها تأثیرگذار هستند، معتقدم این مسئله یکی از مهم‌ترین دلایل افزایش قیمت خودرو است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: دولت باید بحث نظارت بر خودروسازی‌ها را افزایش دهد تا آنها نیز هم خودروهای با کیفیت و هم خودروهای مقرون به صرفه و با قیمت مناسب به مردم ارائه کنند.

مقدسی تصریح کرد: اگرچه ما تا سال‌های گذشته در بحث کیفیت خودروها با مشکل مواجه بودیم اما در تیراژ و تعدادِ تولید مشکلی وجود نداشت، اما باید کیفیت ارتقا یابد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان خاطرنشان کرد: با پایین آمدن تولید، مشکلات فعلی در بازار خودرو به‌وجود آمده، اما تلاش کرده‌ایم از ایجاد بحران در صنعت خودروسازی جلوگیری کنیم.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها