اروپا در تصمیماتش هرگز مستقل نبوده و همواره تابع آمریکاست

عضو جامعه روحانیت مبارز نسبت به تعلل اروپایی‌ها در استفاده از مهلت برجامی ۶۰ روزه ایران واکنش نشان داد.

اروپا در تصمیماتش هرگز مستقل نبوده و همواره تابع آمریکاست

حجت الاسلام سیدرضا اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارز ، با اشاره به تعلل اروپایی‌ها در استفاده از مهلت برجامی ایران و گذشت ۳۰ روز از فرصت ۶۰ روزه ایران به اروپا گفت: من در رابطه با برجام و امثال قراردادهایی نظیر برجام اعتقادم فرامین قرآن است که می‌فرماید «يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا عَلَيْكُمْ أَنْفُسَكُمْ» به معنی اینکه ما باید از ظرفیت‌های خود استفاده کرده و هر تحریم و تهدیدی را به فرصت تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: آنها هم زمانی که ببینند این تحریم‌ها و تهدیدها نه تنها بی‌فایده بوده بلکه به حال خودشان نیز ضرر داشته است احتمال دارد که در کارهایشان تجدیدنظر کنند اما اگر ببینند که این تحریم‌ها و تهدیدها اثرگذار بوده و ما را به انعطاف و تسلیم واداشته است، قطعا فشار خود را افزایش خواهند داد، زیرا این رویه چهل ساله آنان است که هرگز قصد کنار آمدن با ما را نداشته‌اند.

حجت‌الاسلام اکرمی افزود: اما اگر اراده ما قوی بوده و از امکانات فراوان خود استفاده کنیم، یقینا آن زمان تجدیدنظر خواهند کرد وگرنه فرصت‌های شصت روزه فایده‌ای نخواهد داشت و این تجربیات چهل ساله برای ما کافی است که عبرت بگیریم و به خودمان بیاییم.

عضو جامعه روحانیت مبارز خاطر نشان کرد: لازم به ذکر است که اروپا هرگز مستقل نبوده و همواره تابعی از تصمیمات آمریکا است؛ بنابراین ممکن است که سکوت کنند اما هرگز با ما همراهی نخواهند کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • حمید
    0

    ازدولت روحانی حسابی به آقای اکرمی ماسیده ووی باسینه چاک دادن برای دولت می گوید مردم سیب زمینی هم نخورند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها