بارسلونا در جستجوی 60 میلیون یورو از فروش بازیکنان تا پایان ماه

بارسلونا نیاز دارد تا در هزینه های خود توازن ایجاد کند.

بارسلونا در جستجوی 60 میلیون یورو از فروش بازیکنان تا پایان ماه

بارسلونا درصدد آن است تا پایان ماه جاری میلادی، نزدیک به 60 میلیون یورو از طریق فروش بازیکنان خود بدست آورد تا هزینه هایش را به توازن برساند.

ESPN مدعی شده است که والورده در پی آن است تا در تابستان جاری سه یا چهار بازیکن جدید را به تیمش منتقل کند، اما سیاست ها و محدودیت های فعلی مالی باشگاه بارسلونا به شکلی است که این تیم ابتدا باید چند بازیکن خود را به فروش برساند تا بتواند بازیکنان جدیدی را جذب کند. به همین منظور باشگاه در پی آن است تا پایان ماه جاری میلادی (یعنی تقریباً 20 روز دیگر) حداقل 60 میلیون یورو از فروش بازیکنان درآمدزایی کند.

کوتینیو، راکیتیچ و اومتیتی سه ستاره ای هستند که بارسلونا در فکر فروش آنها است، اما در صورتی این کار را می کند که پیشنهاد مناسبی به دست شان برسد. در چنین شرایطی اولویت اصلی بارسلونا فروش برخی دیگر از بازیکنان است. آندره گومز بازیکنی است که احتمالاً اولین فروش تابستان 2019 بارسا خواهد بود. چند تیم در انگلیس خواهان جذب او هستند و بارسلونا از فروش او 30 میلیون یورو می خواهد.

همچنین طبق اعلام این رسانه، بارسلونا به فکر فروش سیلسن، دنیس سوارز، رافینیا و مالکوم است. اما باشگاه اسپانیایی در مورد این بازیکنان نیز راضی به فروش با قیمتی پایین نیست. به طور مثال آنها برای سیلسن هم خواهان 30 میلیون یورو هستند و امیدوارند تقریباً 40 میلیون یورویی که بابت خرید مالکوم پرداخت کردند را بازپس بگیرند.

منبع: نود

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها