اخلالگران اقتصادی در ارومیه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری فروشندگان بیش از ۶ میلیون یوان چین به عنوان اخلالگران اقتصادی در ارومیه خبر داد.

اخلالگران اقتصادی در ارومیه دستگیر شدند

سردار مسعود خرم نیا در خصوص جزئیات این اقدام اظهارداشت: دو فرد در ارومیه که پس از دریافت ۶ میلیون و ۴۹۹ هزار و ۱۰۰ یوان با نرخ ارز دولتی اقدام به فروش این ارز‌های دولتی در بازار کرده بودند به وسیله نیرو‌های انتظامی دستگیر شدند.

وی ادامه داد: پس از آنکه اطلاعاتی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی مبنی بر اینکه یک شرکت واردات کالا اقدام به ثبت سفارش و اخذ ارز دولتی کرده، اما از انجام تعهدات شانه خالی کرده است اقدامات لازم برای پیگیری این پرونده در دستور کار قرار گرفت.

خرم نیا با بیان اینکه این افراد با این کارشان موجب اخلال در نظام ارزی شده بودند، افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با مقامات قضائی و بررسی‌های پلیسی مشخص شد که این شرکت برای واردات الوار بریده شده، رول پی، وی، سی و ورق فلزی ۶ میلیون و ۴۹۹ هزار و ۱۰۰ یوان چینی با نرخ ارز دولتی اخذ کرده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: صاحبان این شرکت، اما پس از دریافت ارز دولتی، اقدام به فروش آن‌ها در بازار آزاد کرده بودند که با شناسایی دو نفر در این پرونده با تلاش نیرو‌های انتظامی این اخلالگران اقتصادی به دام افتادند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها