گوشی اقتصادی گلکسی XCover 4s سامسونگ معرفی شد

سامسونگ از جدیدترین محصول خود به نام گلکسی XCover 4s رونمایی کرده که بدنه‌ای بسیار مقاوم در برابر ضربات دارد. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت‌ها و قیمت گلکسی ایکس کاور 4 اس سامسونگ بیشتر آشنا شوید

گوشی اقتصادی گلکسی XCover 4s سامسونگ معرفی شد

در کنار عرضه محصولاتی با بدنه‌ای از جنس شیشه و قاب فلزی، شاهد معرفی گوشی‌های هوشمندی نیز هستیم که بدنه‌ای بسیار مقاوم‌تر داشته و دوام بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر در برابر ضربات یا افتادن از ارتفاع دارند.

یکی از این محصولات که به‌تازگی معرفی شده، سامسونگ گلکسی ایکس کاور 4 اس (Samsung Galaxy XCover 4s) نام دارد. این محصول در کشور ایتالیا رونمایی شده و از سری محصولات ایکس کاور محسوب می‌شود.

گوشی جدید سامسونگ از استاندارد IP68 برخوردار است و این یعنی گلکسی XCover 4s در برابر نفوذ قطرات آب و ذرات گرد و خاک در امان خواهد بود. در این دستگاه از استاندارد MIL-STD 810G نیز بهره گرفته شده تا میزان طول عمر آن افزایش یابد.

به غیر از دوام بالای گلکسی ایکس کاور 4 اس در برابر ضربات، ویژگی دیگری چشمگیر نیست و مشخصات سخت‌افزاری این محصول آن را در میان گوشی‌های هوشمند میان‌رده قرار می‌دهد.

مشخصات فنی گلکسی xCover 4s
گلکسی ایکس کاور 4 اس دارای نمایشگر 5 اینچی با پنل TFT و رزولوشن اچ‌دی است. در زیر قاب این گوشی از تراشه اکسینوس 7885 استفاده شده و یک دوربین با لنز 16 مگاپیکسلی به همراه گشادگی دهنه دیافراگم f/1.7 در پنل پشتی گوشی به چشم می‌خورد. محصول جدید سامسونگ دارای دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با گشادگی دهنه دیافراگم f/2.2 است و از باتری با ظرفیت 2800 مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

بر روی این گوشی هوشمند، سیستم‌عامل اندروید 9 پای کار گذاشته شده و حافظه داخلی 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی نیز به چشم می‌خورد. گلکسی ایکس کاور 4 اس از ابعادی به عبارت 145.9 میلی‌متر طول، 73.1 میلی‌متر عرض و 9.7 میلی‌متر ارتفاع بهره می‌برد.

در لبه کناری این گوشی، دکمه‌ای تعبیه شده که کاملا قابل شخصی‌سازی است و می‌توان آن را برای انجام وظایف مختلف برنامه‌ریزی کرد. انتظار می‌رود ماه آینده میلادی شاهد عرضه گلکسی ایکس کاور 4 اس به قیمت 299.99 دلار باشیم.

منبع: گجت نیوز

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها