روش‌های عجیب و ترسناک اعدام در کره شمالی را بشناسید/ از خوراک سگها و ماهی‌های گرسنه شدن تا اعدام با ضد هوایی و خمپاره/ آیا کیم جونگ اون برای قتل مخالفانش از "پرستوها" استفاده می‌کند؟

به گفته رسانه‌های غربی، وزیر آموزش و پرورش کره شمالی به دلیل این که در یک نشست با رهبر این کشور چرت زده بود به مرگ محکوم شد و همراه با وزیر کشاورزی با شلیک

روش‌های عجیب و ترسناک اعدام در کره شمالی را بشناسید/ از خوراک سگها و ماهی‌های گرسنه شدن تا اعدام با ضد هوایی و خمپاره/ آیا کیم جونگ اون برای قتل مخالفانش از "پرستوها" استفاده می‌کند؟

به گزارش خبر فوری ، چند روز پیش روزنامه میرر اعلام کرد که کره شمالی یک ژنرال دیگر ارتش این کشور را به شیوه فیلم‌های جیمز باند و انداختن وی به داخل یک حوضچه مملو از ماهی‌های گوشتخوار پیرانا اعدام کرده است.

طبق گزارش رسانه‌های غربی، این ژنرال ارتش کره شمالی احتمالا در داخل یک حوضچه پر از ماهی‌های گوشتخوار پیرانا انداخته شده که در محل اقامت کیم جونگ اون، رهبری این کشور قرار داشته است. برخی معتقدند که پیش از آنکه این ژنرال را داخل حوضچه مذکور بیندازند، دست‌ها و نیم تنه وی را با چاقو بریده بودند.

میرر معتقد است رهبری کره شمالی از روشی که در یکی از سری فیلم‌های جیمز باند تولید سال 1977 با نام "جاسوسی که عاشق من بود" از آن استفاده شده بود، برای اعدام این ژنرال ارتش بهره برده باشد.

فارغ از حقیقت داشتتن یا نداشتن این داستان، مخالفان رژیم کره شمالی در طول این سالها، داستانهای بسیاری را از اعدامهای وحشتناک و مهیب مخالفان توسط این رژیم شرق آسیایی نقل کرده اند. برخی از این داستانها را که مربوط به ترور و اعدام مخالفان حکومت کره شمالی با روشهای عجیب و بعضا هوشمندانه است، در این گزارش نقل می‌کنیم:

اعدام با ضد هوایی و خمپاره؛ جنازه را نابود کنید

در سال 2016، کیم جونگ اون پس از آغاز طرح پاکسازی وسیع سیستم سیاسی کره شمالی، بسیاری از ژنرالهای کهنه کار پدرش را اعدام کرد. در این پاکسازی دستکم دو وزیر دستگیر و بلافاصله اعدام شدند که یکی از آن ها وزیر کشاورزی و دیگری وزیر آموزش و پرورش بود.

به گفته ی رسانه های غربی، وزیر آموزش و پرورش به دلیل این که در یک نشست با رهبر این کشور چرت زده بود به مرگ محکوم شده و همراه با وزیر کشاورزی با شلیک "توپ ضد هوایی" اعدام شدند تا مایه عبرتی برای دیگر مقامات کشوری باشند. بر اساس گزارش منابع اطلاعاتی کره جنوبی در اوایل سال 2017، بیش از 5 نفر دیگر نیز به همین روش در کره شمالی اعدام شده اند.

فاکس نیوز طی گزارشی بر این تاکید دارد که این روش باعث می‌شود جنازه فرد اعدام شده تا حدی از بین برود و دیگر شناسایی نگردد. به همین دلیل، این روش معمولا در ترورها و یا اعدامهای مربوط به مسائل امنیتی و مخفی به کار گرفته می‎شود.

فاکس نیوز معتقد است که علاوه بر توپ ضد هوایی، از تیربار و خمپاره نیز برای اعدام ژنرالهای مغضوب استفاده می‌شود.

قتل از طریق پرستو؛ زنان خطرناک در کمین مخالفان

یک روش ترور مشهور رهبر کره شمالی، کشتن فرد مغضوب از طریق زنان آموزش دیده است که پس از اغوای فرد مورد نظر و نزدیک شدن به آن، او را به قتل می‌رسانند. گاهی البته رابطه زن با فرد مورد نظر خیلی هم صمیمی نمی‌شود و قاتل پس از یک گفتگوی کوتاه و بدون ارتباط گیری عمیق با مقتول او را به قتل می‌رساند.

در مورد کیم جونگ نام(برادر ناتنی کیم جونگ اون) این روش به کار گرفته شد. بسیاری کیم جونگ نام را جانشین پدرش می‌دانستند اما او در سال 2001 پس از تلاش برای ورود غیرقانونی به ژاپن ظاهراً به جهت دیدار از دیزنی‌لند توکیو از چشم پدر افتاد و مقام خود را از دست داد و پس از آن در سنگاپور، چین و بیشتر از همه در ماکائو زندگی کرد.

در فوریه 2017، کیم جونگ نام در فرودگاه کوالالامپور مالزی و به مقصد ماکائو توسط یک زن با دستمال آغشته به گاز اعصاب وی‌ایکس، مسموم شد. این زن سپس از اسپری جداگانه‌ای هم برای گمراه کردن استفاده کرد. این ماده بی‌درنگ شروع به اثر گذاشتن روی سیستم عصبی او کرده و باعث شده که ابتدا دچار لرزش شود و در عرض پانزده تا بیست دقیقه در راه بیمارستان جانش را از دست بدهد.

خرید بلیط برای تماشای قتل؛ اعدام در ورزشگاه 170 هزار نفری

در سال 2007، مدیر یک کارخانه در استان سان چئون به دلایلی امنیتی به مرگ محکوم شد. او به سرمایه گذاری خصوصی و داشتن تماس های خارجی مشکوک متهم شده بود.

برخلاف دیگر اعدام‌ها که معمولاً در خفا و در زندان ها و اردوگاه های مخصوص انجام می گیرد، مدیر بخت برگشته برای این که عبرت سایرین شود در یک ورزشگاه بزرگ در شهر خودش در برابر چشم هزاران نفر اعدام شد.

بر اساس برخی گزارش ها در مراسم اعدام این مدیر 74 ساله بیش از 170.000 نفر حضور داشتند و همین ازدحام جمعیت باعث شد که بیش از 6 نفر از تماشاگران هنگام خروج از ورزشگاه زیر دست و پا له شوند.

رمزی بولتون آسیایی؛ محکوم به اعدام را جلوی سگهای گرسنه بیندازید

این روش شاید بیشتر ما را به یاد رمزی بولتون، یکی از خبیث ترین شخصیتهای سریال مشهور بازی تاج و تخت بیندازد. با این حال، بسیاری معتقدند که کیم جونگ اون هم در اعدام مخالفانش از این روش استفاده کرده است. طبق گزارش فاکس نیوز، رهبر کره شمالی چند سگ وحشی دارد که گاهی آنها را گرسنه نگه می‌دارد و در برخی مواقع هم برخی محکومین مغضوب را جلوی این سگها می‌اندازد تا او را بدرند.

مشهور است که کیم در قتل "جانگ سونگ ثئاگ" که برادر و یکی از فرماندهان پدرش بود از این روش استفاده کرد. ثئاگ به جرم خیانت به کره شمالی و خرج اموال مردم در کازینوهای خارجی دستگیر شده و اعدام گردید. بعد از آن رسانه‌های غربی این شایعه را پخش کردند که کیم جونگ اون جنازه عموی خود را پس از اعدام از طریق تیربار جلوی سگهایش انداخته است تا آن را بدرند.

او را بسوزانید؛ قتل با آتش افکن

یکی دیگر از روشهای عجیب و مهیب اعدام در کره شمالی، استفاده از سلاحهای شعله افکن بزرگ است که معمولا در جنگها از آن استفاده می‌شود. در این روش فرد زنده زنده سوزانده شده و از دنیا می‌رود.

میرر انگلستان معتقد است که کیم در اعدام "او سنگ هون"( رئیس سابق دستگاه امنیت عمومی کره شمالی) از این روش استفاده کرده است. طبق گزارشها، کیم جونگ اون تا کنون چند بار از این روش استفاده کرده که مشهورترین نمونه اش اعدام همین ژنرال امنیتی است.

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 47
  • کاربر ناشناس
    0

    این بابا رسماً روانیه والا برای درس عبرت اعدام معمولی هم کافیه

    نظرات شما -
    • مهدی مولا
      2

      نه اتفاقا باید اونقدر فجیع باشه که کسی دیگه جرات خیانت و اختلاس و دزدی نکنه حتی باید به همراه خودش کل خانوادشم اعدام کنند علی الخصوص تو ایران اونوقت ببین یه ماهه ریشه فساد خشکیده میشه یا نه

    • کاربر ناشناس
      1

      قانون دربرابر خیانت باید این چنین باش

  • فاطمه فیضی
    0

    به نظر من کار خوبی میکنه کاش اختلاص گران و مفسدان اقتصادی و دزدان کشورمون رو اینجوری اعدام کنن

    نظرات شما -
    • farshad
      1

      بله ای کاش ..چند نفر آقازادرو اختلاسگرو...اینجوری میکشتن بقیه حساب کار دستشون میومد..ولی خانه از پای بست ویرانست....

  • هامون
    2

    یک روزی خودش هم به شیوه ی آقامحمدخان قاجار در دیگ روغن انداخته خواهد شد دست بالای دست بسیار است

  • ali2
    1

    باید روحانی .لاریجانی.جهانگیر . نوبخت و ظریف .عراقچی .روانچی باندشونو بخاطر این وضع اسفبار کشور بدن بدست کیم جونگ اونتا حقشونو بزاره کف دستشون تا دیگه نگن تمام این گرونی بیکاری . مسکن وووووکار امریکاست

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      دقیقا

  • جهانگیر فتحی
    1

    ایکاش این اعدامها در ایران بر روی تمامی مسئولین بالفطره خائن ، دزد و جاسوس چند تابعیتی اعمال میشد.

  • ر گ
    1

    این ادم هیچ بویی از انسانیت نبرده

  • ساسان
    0

    شما چرا این خبرها رو نشر میدین درصورتی که درست و نادرست بودنش معلوم نیست کشور کره شمالی با اینکه کمونیستی میباشد ولی از خیلی کشورهای مسلمان نما روابط بهتری با ما دارد

    نظرات شما -
    • ساسی
      0

      بله . با هر جنایتکاری اتحاد و دوستی ثواب دارد

  • عبدو فسکی
    0

    کاش میشد کیم را۴سال دادستان کل کشور میکردیم البته برای اعدام کردن باید باخودش چندنفربیاره که ادم کم میاره اینجا

  • کاربر ناشناس
    0

    دسش درد نکنه با ای کارکردنش

    نظرات شما -
    • ساسی
      0

      جاش تو مملکت ما خالیه

  • متین
    0

    کمی منطقی ودور از احساس نظر بدین....زیرا تایید گناه از خود فعل گناه کمتر نیس....

  • هموطن
    0

    مدیر سایت مگه خوابه که نظرات موهن هم منتشر می شود

  • hmd
    0

    مشکل این خبر منبعش Fox News هستش که سابقه طولانی تو دروغ گویی داره و اصلا بهش نمیشه اعتماد کرد

  • امیر
    0

    دیکتاتور یعنی این مثل صدام آخرعاقبتش معلومه

  • مانا
    0

    سلام، ای بابا ... اصلا مشخص نیست خبر راسته یا دروغ، چند وقت پیش گفتند معاون خودش و مسئول مذاکره با آمریکا رو اعدام کرده و اون یکی رو فرستاده اردوگاه کار اجباری ‌‌‌و... بعداً عکس و فیلمش دراومد کلی مسئول کنار هم نشستن، معلوم شد دروغ بوده. ضمنا، اعدام به این شیوه ها و تاییدش از طرف مردم و اینکه خانوادشون هم اعدام و سوزونده بشه و این حرفها ، عجیبه برام. دوستان ، هر کسی اندازه خطایی که کرده باید تنبیه بشه و ارتباطی به خانوادش نداره.

    نظرات شما -
    • حسن تنیان
      1

      سلام،ایناهمش مزخرفات دولت نامردان اختلاسگروکدخداپرسته ایرانیه،عمدآ درفضای مجازی این شایعات دروغ پخش میکنن، تااذهان ملت راجریحه دارکنند،وجلوگیری محاکمهءخودشان کنند،بی وجدانا.

  • احمد
    0

    پرستو کجاش بود؟ اکثر خبرهاتون با هم تناقض داره یکی و بزارید فقط تناقض ها رو بگیره که آمد نیوز در تلافی مستندی که براش ساختن مچ شما رو نگیره

    نظرات شما -
    • mokhatab
      0

      حالا برادر شما چرا در «انکار پرستوها» تا مرز دفاع از رئیس کره شمالی هم رسیده اید؟؟ نکند رئیس کره نسبت خاصی با روسای جهان اسلام دارد.

  • علی- زنجان
    0

    کمونیست بی شرم

  • حمید
    0

    بیخیال داعش/یکی اون بگیره.روی هرچی داعشی سفید کرده

  • سربازوطن
    0

    دمش گرم اورابایدبه ایران بیاورندودوماه تمام دزدها اختلاس گران را اعدام کند هم حضرت آقا ازاین افرادکثیف راحت باشد هم ملت ازدست این دزدها دلالان واحتکارکران راحت باشدکشوررا حرام زادها به گند کشیده اندمخصوصن دردرون خود دولت آقای روحانی رخنه کرده اند خب بااین حساب کسی دیگرجرعت نمی کنددرکره شمالی دزدی یا خیانت کند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      حالت‌خوبه؟تو‌از‌اعدام‌خوشت‌میاد؟بهتره‌خودتو‌اعدام‌کنن

  • ناشناس
    1

    خودکیم هم یه روزخوراک سگ خواهدشد

  • سعيد ابراهيم زاده
    0

    از اکثر نظرات معلومه که هنوز به درجه پختگي و شعور سياسي نرسيده ايداين جاي تاسف داره

  • ساغر نظیری
    0

    تصور کن اگه حتی تصور کردنش جرمه!اگه با بردن اسمش گلو پر میشه از سرمه!تصور کن جهانی را که توش زندان یه افسانه‌س!تمام جنگای دنیا، شدن مشمول آتش‌بس! کسی آقای عالم نیست، برابر با هم‌اند مردم!دیگه سهم هر انسانِ تن هر دونه‌ی گندم!بدون مرزو محدوده، وطن یعنی همه دنیا!تصور کن تو می‌تونی بشی تعبیر این رویا! انسانم ارزوست ..

  • بهرام
    0

    این مرد یم روانی بیمار است نمیدونم چرا مردم کره شمالی از اون اطاعت می کنند

    نظرات شما -
    • Bärbel Bode
      0

      اونا اعدام دلشون نمیخواد شاید شما بخوای!

  • ?
    0

    این مرد و دولتش یه سری ادم دیوانه و روانی هستن که به خودشون هم رحم نمیکنن رهبرشون ادم پست و ملعونیه و چه بلاهایی داره سر مردم میاره این دولت باید توسط امریکا نابود بشه

    نظرات شما -
    • بهرام
      0

      ای کدخدا پرست خائن

  • بهرام
    0

    یعنی چطور ممکنه یک سایت این همه اراجیف رو به خورد مخاطبانش بده ؛ مخاطب هم باورش بشه!!! اگر راست میگین لااقل یه فیلم از اعدام در ورزشگاه 170 هزار نفری رو نشون بدین؟ ای ملت مگر نمی دونین هر که با آمریکا در بیوفته چه حرف هایی پشت سرش درمیارن شما دیگه چرا؟

    نظرات شما -
    • علی
      0

      یکم فکر کن یکم تحقیق کن مغزت رو به دهنت وصل کن بعد حرف بزن

    • B
      0

      سواد نداری بری یکم تحقیق کنی برات متاسفم

  • علی
    0

    بسم الله الرحمن الرحیم چقدر جالب خوشم آمد اما درون بدن من چیزی است که در بدن هیچ کس نیست و گمان میکنی میتوانی هر کاری بکنی من آرام هستم اما به وقتش فقط عصبانی بشوم و بروی چیزی تمرکز کنم و از خدا درخواست کمک کنم اجازه بدهد در زیر پای خودت فرو میروی و هر کس قصد نابودی من را بکند تمام کائنات عکس عمل انجام میدهند مثل باد . آب . خاک و هوا از نشانهای قدرت او این است که باد را به تسخیر او هستند خورشید و ماه را مسخر ما کرد تا از آن بهره بگیریم نور خورشید را کم و زیاد میکنیم جد و مد بدون ابزار قادر به خاموش کردن هواپیما در هوا ‌.... تعادل کربن موجود و گرمای محیط و موادی که جو زمین را تشکیل میدهد رابطه تعداد سنگها با درختان و انسانها و کهکشانها هنوز زود است بگی من از میلیونها اتم روی پای مورچه تا کهشانهایی به آن بزرگی همه دارای خالق یکتا است که بی نیاز از هر نیاز است البته بدان به بنده او هستم به زودی موجودات عجیب خلق میشوند که بفهمی علم یعنی چه

  • Maisam sss
    0

    برخی افراد در نظرات از رهبر حرام زاده کره شمالی خوششان می اید این فرد یک جنایت کار هست ویک بیمار روانی باید در یک دادگاه بین المللی حاظر شود سپس به بد ترین صورت اعدام شود تا صحنه عبرتی شود برای همه حاکمان ظالم

  • king
    1

    ای کاش داخل کشور ما هم یه همچین فرد قانونمدار و سختگیری بود.....

  • حسین عابدی
    0

    به نظرم من رفقا فیلم ساختگیه لحظه ی افتادن وزیر و توچاله چند بار نگاه کنین میفهمین

  • نسیر
    0

    مردک روانی پست خدا نابودت کنه

  • بدون نام
    0

    بیچاره ها چه گناهی کردن که رهبرشون یه آدم روانی و دیوونه است؟ واقعا که اما بالاخره یه روزی باید جواب یه عالمه خونی رو که به ناحق ریخته رو بده

    نظرات شما -
    • روژان
      0

      خب اینکه هر کی با آمریکا و انگلیس دربیوفته کلی پشت سرش حرف ناجور درمیارن درسته بنظرم پشت ایرانم خیلی حرف بد تو ذهن همه کردن مثلا تروریسم و مردم بی فرهنگند و کرم میخورن....... حالا در مورد کره شمالی هم تا چه حد حقیقت داره این اعدامها خدامیدونه

  • مریم
    0

    این ادم هیچ بویی از انسانیت نبرده مگه انقدر جون ادم انقدر بی ارزشه آب بخوری اعدام میشی ! ( شوخی میکنم ) اگه بالا سر مملکت ما بود خوب میشد ولی بعدش می‌رسید به خودمون بخدا من جز شلوار لی چیز دیگه ای ندارم بپوشم ( چون پوشیدن شلوار لی جرمه ) و توی حکومتی که آشکارا زن ابزار جنسی باشه .... باید مرد

  • ناشناس
    0

    بیچاره مردم کره شمالی،هم از گرسنگی وفقروهم از دیکتاتوری قرون وسطایی حکام خون ریزکشورشون درحال نابودی هستند.

  • ناشناس
    0

    اگر بخواهند مانندکره شمالی عمل کنند والله تمام مسئولین کشور را ازبالا تاپایین ترین آن با فجع ترین وجه باید اعدام کنند. خوب تواین مملکت دزدها واختلاس گران یا خودشان هستند یا آقازاده ها. آن موقع ایران گلستان میشد. بابا ازگمرکات گرفته تا انبارهای گوناگون و اختلاس بانک‌ها اختلاس ارزاق عمومی اختلاس خوراک دام اختلاس....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها