شهادت ۲ تن از دریابانان میناب در درگیری با قاچاقچیان

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: ۲ تن از دریادلان پایگاه دریابانی میناب حین مقابله با قاچاقچیان در منطقه جنوب کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

شهادت ۲ تن از دریابانان میناب در درگیری با قاچاقچیان

سردار قاسم رضایی در این باره گفت: در راستای مقابله با قاچاق کالا در دریای جنوب (منطقه میناب)، طی چند روز گذشته مأموران دریابانی هرمزگان با اشراف اطلاعاتی و تحت کنترل قرار دادن منطقه از وجود مقادیر قابل توجهی مواد مخدر، سوخت، احشام و ... مطلع شدند.

وی افزود: پس از تحت کنترل قرار گرفتن منطقه، دریابانان امروز برای توقیف شناور به منطقه میناب اعزام و به محض مشاهده قاچاقچیان فرمان ایست صادر کردند؛ این در حالی است که قاچاقچیان با مشاهده ماموران با آنها درگیر شده و ۲ تن از دریادلان پایگاه دریابانی میناب "استوار یکم سجاد افراسیابی" و "گروهبان یکم حسن کریمی" حین درگیری در این عملیات، به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس، سردار رضایی - فرمانده مرزبانی ناجا، جهت بررسی موضوع عازم منطقه شده و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

منبع: ایسنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • امین ذاکری مینابی
    0

    امروز از سرکاربرمیگشتم یکی از همین شهدای عزیز رو باهمکاری دوستان همکارش ازسردخانه بهشت زهرا گذاشتیم توی امبولانس تا ببرنش شهرخودشان خوزستان شهید استوار یکم افراسیابی بود.خدا به خانواده اش صبر بده جونشون در راه امنیت کشور به شهادت رسید.شهادتت مبارک

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها