مشاور احمدی نژاد: از چندسال پیش میخواستم همسرم را طلاق بدهم/ پرستویی در کار نیست

عبدالرضا داوری از چهره‌های نزدیک به احمدی نژاد و عضو دفتر او در واکنش به توییت‌های همسرش «الهام سلمانی» که مدعی وجود یک «پرستو» در زندگی مشترکان شده، گفت در آستانه‌ی جدایی از سلمانی است و پرستویی هم در کار نیست.

مشاور احمدی نژاد: از چندسال پیش میخواستم همسرم را طلاق بدهم/ پرستویی در کار نیست

داوری که از شش روز پیش در توییتر فعالیتی نداشته در پاسخ به سوال یکی از دوستانش درباره‌ی اینکه آیا از آنچه توسط خانم الهام سلمانی در دو روز اخیر در توییتر منتشر شده خبر دارد یا نه گفت: موبایلم را سرقت کرده‌اند دسترسی به تلگرام و توییتر ندارم. ولی خواهرم دیشب یک چیزهایی را نشانم داد.

داوری در پاسخ به این سوال که «شما که چند وقتی است جدا زندگی می‌کنید. جریان این توییت‌ها چیست؟» گفت: نوروز پارسال که از زندان به مرخصی درمانی آمدم یک موضوعاتی پیش آمد و من هم تصمیمی از چند سال پیش داشتم که از ایشان جدا بشوم.

او درباره‌ی ادعای در کار بودن یک پرستو هم گفت: آنهایی که به من نزدیک‌ترند، چه در دفتر آقای احمدی نژاد و یا امثال خود شما، این را می‌دانید که حداقل یک سال است به طور جدی دنبال طلاق بودم. خانواده‌ی ایشان و خانواده‌ی خودم در جریان هستند. مساله‌ی خاصی نیست، دو تا آدم در مقطعی تصمیم دارند که زندگی تشکیل بدهند و یک جایی هم به این نتیجه می‌رسند که توافقی نیست و سازشی نیست و نهایتا بر اساس قانون جدا می‌شوند. این حقشان است. اینکه ماجرا را به مسایل امنیتی و پرستو نسبت بدهند برایم عجیب بود.

منبع: انصاف نیوز

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ali2
    0

    بهتره از نجفی یه اسلحه بگیره اونو بکشه

  • کاربر
    0

    ما که اصلا اینها رو نمیشناسیم چه فکر میکنند مهم هستند برای مردم.... ول کنید مردمو. بیکاریدها...

  • ط
    0

    جامعه را از درون متلاشی کردند جوانها نمی توانند ازدواج کنند پیران زنانشان را می کشند و جوانانشان زنانشان را طلاق می دهد ثمره تلاش مسولان بی کفایت ما

  • .....
    0

    پرستوها حمله کردن به ایران ...

  • کاربر ناشناس
    0

    هر روز کلمه‌ای به بازن فارسی اضافه می کنید پرستو یعنی چه هرکس از هرجا رسید کلمه به لغتنامه اضافه می کند ؟اینکه پرستو یعنی چه

  • علیرضا
    0

    چند سالی هست که بهار که میشه پرستو ها مثل قبلا به روستای ما نمیان من میگفتم حتما چون بناهای خشتی وچوبی کم شه لانه اونا خراب شده نگو علت دیگه ای داشته ما بی خبر!

  • کاربر ناشناس
    0

    پرستو اگه نباشه حتمآ کلاغه!

  • رحمانی
    0

    به نکات ریز دقت کنید نزدیکان احمدی نژاد اینگونه اند که بعد از سرقت شدن تلفن همراه مدتها موفق به خرید نشده با اینکه کار رسانه ای می کند و در تلگرام کانالی با بیش از پنج هزار عضو دارند اما بقیه مسولین چگونه اند ؟ شورای نگهبان آیا در پیشگاه خدا جوابی دارد که روحانی را تایید و احمدی نزاد را رد کرد ؟

  • علی
    0

    او گفت گوشیش سرقت کردن و حالا هم گوشی ندارد باور کردید ما عجب مردم ساده ای هستیم الان یک بچه ۱۰ سال دوروز بدون گوشی نیست ایشون که یک فعال سیاسی است گوشی ندارد . پیشنهاد می شود یک شماره حساب بده تا کمکش کن تا یک گوشی بخره تفلکی وضع مالی خوبی نداره .

  • هادی
    0

    به طراحان این نمایشها بگویید ازپیچیدن به پروپای جناب آقای دکتراحمدی نژاد دست بردارید.شماهرگز به ایشان دست نخواهید یافت چون گذرتان هم به محل استقرارایشان نمیافتد چراکه ایشان درقلوب آحاد زجرکشیده امت بلکه جهان جای دارد وشما سالهاست که ازآنجا عبورهم نکرده اید.بنابراین ازاین کارها دست بردارید که آب درهاون میکوبید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها