بيش از 16 هزارخودروي ناقص تكميل و تحويل مشتريان شد

گروه صنعتي ايران خودرو به منظور تامين نياز بازار و افزايش عرضه، تكميل محصولات داراي كسري را آغاز كرده و در روزهاي اخير 16 هزار و 255 دستگاه خودرو را تحويل مشتريان داده است.

بيش از 16 هزارخودروي ناقص تكميل و تحويل مشتريان شد

به گزارش ايكو پرس ،نماينده مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو با اعلام اين خبر گفت: با توجه به آغاز فصل افزايش تقاضا در بازار خودرو و ضرورت تامين نياز مشتريان از سويي و ايجاد گردش نقدينگي در زنجيره توليد خودرو از سويي ديگر، با دستور مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو تمامي گروه هاي تامين، توليد، برنامه ريزي و سازندگان، بر تجاري سازي خودروهاي ناقص و تحويل به مشتريان تمركز كرده اند.
عليرضا بخت آزما با اشاره به مشكلات تحميلي ايجاد شده به دليل تحريم هاي ظالمانه گفت: در حال حاضر سازندگان نيز با شرايط جديد منطبق شده و با تمهيداتي كه انديشيده شد، زنجيره تامين درحال بازگشت به شرايط عادي است.
وي با بيان اين كه كارگروه هاي ويژه اي براي هم افزايي و همكاري در تمامي زمينه هاي تامين، برنامه ريزي و شركت هاي قطعه ساز تشكيل شده گفت: در روزهاي تعطيل اخير كاركنان در واحدهاي مرتبط به صورت سه شيفت در محل كار حاضر شدند و توانستند عدد تجاري سازي خودروهاي ناقص را به بيش از 16 هزار دستگاه خودرو افزايش دهند.
بخت آزما تصريح كرد: در روز عيد سعيد فطر تعداد دوهزار و 500 دستگاه خودرو تكميل و تحويل مشتريان داده شده است.
نماينده تام الاختيار مديرعامل ايران خودرو با تاكيد بررعايت تمامي شاخص هاي استانداردي و كيفيت در فرآيند تجاري سازي خودروها گفت: به مشتريان اطمينان مي دهيم كه با برنامه ريزي منسجم، قطعات تامين و بر روي خودروها نصب شده و فرآيند تجاري سازي بدون هرگونه تخطي از استانداردهاي كيفي انجام شده است.
بخت آزما خاطرنشان كرد: هيچ توليدي خارج از فرآيند و چارچوب استاندارد كيفيت اجازه تجاري سازي ندارد. وي به حداقل رساندن توليد خودروي ناقص را از اهداف تعيين شده دانست و گفت: با تثبيت تجاري سازي روزانه دوهزار دستگاه، در هفته هاي آينده تيراژ تكميل، تجاري سازي و تحويل خودرو را روزانه به دوهزار و 500 دستگاه و در نهايت 3 هزار دستگاه خواهيم رساند. خودروهاي كف كارخانه در زمان مناسب و با كيفيت مطلوبي به دست مشتريان خواهد رسيد.
بخت آزما افزود: درحال حاضر روند تكميل خودروهاي ناقص به صورت مداوم از سوي مديرعامل گروه پايش مي‌شود و تمامي تيم هاي عملياتي و اجرايي موظف به پاسخگويي هستند.
وي تصريح كرد:‌ سازنده ها نيز همدل و همراه با ايران خودرو درحال تامين قطعه هستند و با آغاز تزريق نقدينگي، چرخه تامين به شرايط بهتري بازگشته است.
بخت آزما در پايان با بيان اين كه به زودي تعهدات معوق به مشتريان به روز خواهد شد گفت: با عبور از مسير بحراني و با تامين قطعات، خودروها بدون درنگ تكميل و به دست مشتريان مي رسد.
گفتني است، خودروهاي تجاري سازي شده شامل گروه 206، دنا، دناپلاس، رانا، پژو 207، تندر90 پلاس و اتوماتيك، تندر90،‌ سمند، سورن، آريسان، گروه پارس، پژو 405، پژو 2008 بوده كه در روزهاي اخير به مشتريان تحويل داده شده است.

63

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها