مرگ سرنشین صندلی عقب در تصادف پراید و تیبا

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ سرنشین سواری پراید در پی تصادف رانندگی در بزرگراه بسیج خبر داد.

مرگ سرنشین صندلی عقب در تصادف پراید و تیبا

سید جلال ملکی در این باره گفت: وقوع حادثه رانندگی در ساعت ۱۶:۳۷ امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه به محل حادثه واقع در مسیر شمال به جنوب بزرگراه بسیج محدوده زیرگذر کلاهدوز اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه گفت: با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که تصادف میان یک دستگاه سواری پراید و سواری تیبا رخ داده و در پی آن به راننده دو خودرو آسیب جدی وارد نشده، اما زنی حدوداً ۲۷ ساله در قسمت صندلی عقب پراید دچار مصدومیت شدید از ناحیه سر و گردن شده بود.

ملکی با اشاره به حضور عوامل اورژانس در محل حادثه گفت: با حضور عوامل اورژانس در محل علائم حیاتی سرنشین زن مورد بررسی قرار گرفت که متأسفانه مرگ این فرد به دلیل شدت جراحات وارد تأیید و اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به انتقال جسد به پزشکی قانونی اظهارکرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل دقایقی پیش به عملیات خود خاتمه و محل را به عوامل پلیس راهور تحویل دادند تا علت حادثه از سوی آنان بررسی و اعلام شود.

منبع: ایسنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها