سؤال تاج از خبرنگاران در مورد قیمت دلار/ معرفی ساختمانی شبیه به تجهیزات منچستر و رئال

نشست خبری رئیس فدراسیون فوتبال با حواشی جالبی توأم شد.

سؤال تاج از خبرنگاران در مورد قیمت دلار/ معرفی ساختمانی شبیه به تجهیزات منچستر و رئال

نشست خبری مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال راس ساعت 11 امروز در سالن همایش‌های هتل آکادمی تهران برگزار شد. مراسم امروز حواشی داشت که در زیر می‌خوانید:

* کنفرانس خبری تاج با قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی آغاز شد.

* نمایندگان مختلف از رسانه‌های گروهی در نشست خبری امروز حاضر شده و سؤالات خود را از رئیس فدراسیون پرسیدند. بانوانی که طی روزهای گذشته برای پوشش تمرین ملی دچار مشکل بودند امروز در نشست خبری رئیس فدراسیون حضور داشتند.

* در ابتدای مراسم کلیپی از دستاوردهای فدراسیون طی چند سال اخیر و همچنین ساختمان پک برای حاضرین پخش شد. در این کلیپ عنوان شد این مرکز شبیه به مراکز تخصصی باشگاه‌های منچستر و رئال است.

* با گذشت دقایقی از مراسم تردد و رفت و آمد خبرنگاران و تصویربرداران باعث شد مهدی تاج صحبت‌های را قطع کند و خطاب به یکی از خبرنگاران بگوید آقای عزیر لطفا راه نرو و سر جایت بنشین تا حواس ما پرت نشود.

* در ادامه نشست خبری مهدی تاج با شوخی خطاب به خبرنگاران گفت شما می‌دانید قیمت دلار چند است که خبرنگاران ابراز بی‌اطلاعی کردند. در ادامه یکی از خبرنگاران گفت قیمت دلار 12700 تومان است که تاج گفت پس قیمت پایین آمده است. این صحبت با خنده حاضرین توأم شد.

* فرشاد عباسی عکاس قدیمی رسانه‌های ورزشی در حاشیه مراسم صحبت‌هایی را با رئیس فدراسیون فوتبال انجام داد. وی خطاب به تاج گفت ما مشکلاتی برای عکاسی در کنار زمین داریم و به همین دلیل دچار مشکلاتی هستیم. کسی که دندانپزشک و دوست بازیکنان فوتبال است در کنار زمین کاور عکاسی می‌پوشد و حضور همین افراد مانع از کار حرفه‌ای ما شده است. وی همچنین تاکید کرد که اگر بانوان نمی‌توانند عکاسی کنند حداقل به ما بگویید تا ما آنها را به شغل دیگری بفرستیم.

* در پایان نشست خبری خبرنگار روزنامه ایران ورزشی که مهدی تاج گلایه‌های شدیدی از رسانه او انجام داده بود خطاب به رئیس فدراسیون گفت شما این همه علیه روزنامه ایران ورزشی صحبت کردید ولی فرصتی به ما ندادید. آیا غیر از این است که خبرگزاری‌هایی مثل فارس، ایسنا و ..طی هفته اخیر بارها و بارها از برگزاری فینال جام حذفی انتقاد کردند چرا شما به روزنامه دولت انتقاد کردید و آیا نوشته‌های ما واقعیت بود یا تشویش اذهان عمومی؟ همین موضوع کافی بود تاج برای دقایقی با این خبرنگار صحبت کند.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها