رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: تنها راه حفظ عزت ملی مقاومت است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه تنها راه حفظ عزت ملی «مقاومت» است، گفت: مقاومت تنها راه جلوگیری از استیلای اجانب است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: تنها راه حفظ عزت ملی مقاومت است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: تنها راه حفظ عزت ملی مقاومت است

حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید و قدیم امور روحانیون این سازمان گفت: چنانچه بخواهیم گام دوم انقلاب را نیز مثل گام نخست محکم، با اقتدار و سربلندی برداریم و طی کنیم باید از بعد فردی و اجتماعی انسان‌های مقاومی باشیم.

وی در همین رابطه به حدیثی از امام صادق (ع) مبنی بر اینکه خداوند اختیار همه مؤمنین را به خودشان واگذار کرده، اما به آن‌ها اجازه نداده که ذلت را بپذیرند، گفت: انسان غیر مقاوم امکان ندارد بتواند عزت خود را حفظ کند؛ انسان آزاد است، اما آزاد نیست که خودش را ذلیل کند.

نماینده، ولی فقیه در ارتش با تاکید بر اینکه تنها راه حفظ عزت ملی مقاومت است، گفت: مقاومت تنها راه جلوگیری از استیلای اجانب است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی ادامه داد: مقرون به صرفه‌ترین راه مبارزه با سلطه مقاومت است. البته هم تسلیم شدن هزینه دارد هم مقاومت، اما در تسلیم شدن همه داشته‌های خود را باید تقدیم آنان کنی و در مقاومت بر داشته‌هایت اصرار می‌ورزی.

وی تاکید کرد: ۴۰ سال است که جمهوری اسلامی ایران پنجه در پنجه استکبار انداخته است. ما می‌زنیم و دشمن می‌خورد. عمق استراتژی به وجود آمده در سایه مقاومت را ببینید. ما کجا ایستاده‌ایم و آمریکا کجا ایستاده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه قاطبه مردم ایران یکپارچه پشت انقلاب و ارزش‌ها ایستاده‌اند، تصریح کرد: در میان مسئولین این یکپارچگی وجود ندارد و دو تفکر در برابر استکبار وجود دارد نخست تسلیم شدن و سازش است و دوم محکم ایستادن مقابل آمریکاست.

حجت‌الاسلام محمدحسنی افزود: هر انسان با شرفی می‌داند طبق وعده‌های قرآن کریم و عقل سلیم تنها راه حفظ کرامت و شرافت مقاومت است بنابراین راهبرد ما در گام دوم انقلاب مقاومت است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • Poj
    0

    مقاومت تنها با کشتن و اعدام جاسوسان و غربگرایان داخلی که همان اصلاحطلب های دزد مثل اخوندی،جهانگیری،روحانی و برادرانشان امکان پذیر است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها